דיכאון בסכנין: "אנחנו לוזרים אם אנחנו סופגים שער כזה בסיום"

שחקני בני סכנין מאוכזבים
שחקני בני סכנין מאוכזבים | מאור אלקסלסי

במועדון כואבים את שער השוויון של רעננה ומעבירים ביקורת על חואן קרלוס: "אמיר נסאר לא היה בלם ולא יכול להיות בלם, אבל שאין מי שיעיר לו". בקבוצה מבינים כי הפסד בטדי יכריע את המאבק נגד הירידה

(גודל טקסט)

אווירה קשה בבני סכנין לאחר התיקו 2:2 נגד הפועל רעננה אתמול (שבת) כאשר שוב, בדומה למשחק מלפני חודש וחצי מול קריית שמונה, הצליחה סכנין לבצע מהפך ולעלות ליתרון אבל ספגה שער שיוויון בדקות הסיום ואיבדה שתי נקודות יקרות במאבק ההישרדות. "אנחנו לוזרים אם אנחנו סופגים שער כזה", אמרו במועדון לאחר המשחק והוסיפו: "במקום שנשחק חזק כמו רעננה ונילחם על כל כדור, השער השני שספגנו מגיע מתוך הרחבה ואף אחד לא קופץ על שחקן רעננה".

מי שזוכה למירב הביקורת הוא המאמן חואן קרלוס, בעיקר על כך שבחר להציב את אמיר נאסר כבלם אחורי לצדו של אלבן פנישי, והשניים גרמו לספיגת השער הראשון לאחר טעות קשה. "נסאר לא היה בלם ולא יכול להיות בלם. הזוי שיש לנו שני בלמים טבעיים בסגל ושניהם על הספסל. חבל שאין אף אחד שיכול להעיר לו בצוות המקצועי", אמרו בסכנין.

בכל מקרה, במועדון טרם סיכמו סופית את העונה ומבינים כי המשחק במחזור הבא נגד בית"ר ירושלים יכריע משמעותית את המאבק. הפסד נוסף בטדי יכול להיות מכריע בירידת ליגה. במועדון בוחנים אופציה למנות איש מקצועי מקומי לצוות המקצועי עד לסיום העונה.

שחקני בני סכנין מאוכזבים.
שחקני בני סכנין מאוכזבים. "אף אחד לא קפץ על השחקן" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי