שמחה גדולה בהפועל ת"א: "ברמה של צמרת פלייאוף עליון"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

האדומים מרגישים את הפספוס אחרי ה-1:5 על אשדוד: "הפספוס העונה גדול". רפואה אמר אחרי הניצחון: "עכשיו הכול מתפוצץ ולאחר שהיה חוסר ביטחון במשחקים קודמים" וצחק: "נפגוש את יובנטוס במחזור הבא"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עלתה אתמול זמנית עד להשלמת המחזור למקום השביעי בראש טבלת הפלייאוף התחתון לאחר ניצחון מוחץ על מ.ס אשדוד 1:5. האדומים מתחברים בשבועות האחרונים וההמשכיות יצרה שלושה ניצחונות רצופים ומורל גבוה אצל המאמן קובי רפואה שנשאל נגד מי קבוצתו תשחק במחזור הבא? רפואה ירה במהירות: "נגד יובנטוס".

למשחק הגיעו מספר שחקני עבר של הקבוצה, בהם חלוץ שנות ה-60 וה-70 ג'ורג' בורבה שאמר: "הפועל תל אביב בכושר של צמרת הפליאוף העליון. הפספוס העונה גדול, חבל שאין בהמשך שני משחקי דרבי נגד מכבי תל אביב כי זה היה משנה את הטעם לכל העונה".

בהפועל תל אביב ממשיכים לטפל בנושא תביעות שחקני המועדון הזרים המוגשות דרך פיפ"א בצל האיומים על הורדת שש נקודות ומניעת החתמת שחקנים בשני חלונות ההעברות בהמשך העונה. גורם במועדון: "חובות העבר מטופלות דרך פרקליטי הקבוצה, דרך המפרקים וההתאחדות לכדורגל וצריך סבלנות כדי להתחיל את ההכנות לעונה הבאה".


"הפועל תל אביב בכושר של צמרת הפליאוף העליון" (דני מרון)

ביציע הכבוד נכח המאמן הלאומי אנדי הרצוג אשר קיבל מידע על פציעתו בתאונת דרכים של הבלם חאתם עבד אלחמיד. הרצוג עקב אתמול אחרי אוראל דגני הנמצא ברשימת ההמתנה ועשוי לקבל הזמנה אם אלחמיד לא יהיה כשיר למשחקים נגד סלובניה ואוסטריה.

המאמן קובי רפואה אמר: "אנחנו לא מתעסקים במה היה ובאם ואם היה כך או אחרת. כרגע רוצים ליהנות משלושת הניצחונות הרצופים ולהמשיך כך. במשחק הראשון נגד אשדוד במושבה סיימנו ללא שערים והתוצאה הייתה יכולה להיות אז אסטרונומית. עכשיו הכול מתפוצץ ולאחר שהיה חוסר ביטחון במשחקים קודמים עכשיו זה בא לידי ביטוי. התעצבנתי על הגול שספגנו כי רציתי להמשכיות של אי ספיגת גולים. נשארנו בליגת העל עדיין לא מעשית אבל הפועל תל אביב באה לכל מגרש ובכל משחק לנצח ובהמשך נשתף שחקנים צעירים על בטוח".

כשהשחקנים ירדו מכר הדשא לחדרי ההלבשה ניצבו מולם שניים מהבעלים איציק ושרון ניסנוב וחיבקו בלהט ואושר את אחמד עאבד, אוראל דגני, רמזי ספורי, עמנואל בואטנג, שחר הירש וקלאודומיר פריירה.


אוראל דגני עם רמזי ספורי. הבלם יקבל זימון לנבחרת? (עדי אבישי)

המגן הימני עידן כהן אמר: "אחרי הניצחון על מכבי פתח תקווה 0:6 הכול מתחבר. אני לא יודע אם היינו נאבקים על אירופה אבל היינו בפליאוף העליון. עשינו הרבה תוצאות תיקו וכבר אז הבנו שהסיפור לעלות לפליאוף העליון הוא לא רק שתי הנקודות החסרות שהיו".

על השיפור ביכולתו אמר כהן: "זאת העונה הראשונה שלי בליגת העל והייתי בלחץ גדול במועדון גדול כמו הפועל תל אביב. הצוות המקצועי עזר לי לצאת קדימה ואמשיך לעבוד ולהתאמן קשה". החלוץ רועי זיקרי החולה לא היה אתמול בסגל למשחק.


כובש השער החמישי עידן כהן עם קלאודמיר פריירה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי