בוזגלו: "אסור לנו לשקוע במה שהיה, אשמח להישאר בקבוצה"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

בצל שחרורו של קלינגר מבית החולים לביתו, קשר בית"ר ירושלים שחזר מהרחקה התייחס למשחק נגד הפועל חיפה: "צריכים לתת את הדם וזו אחריות של כולנו". יחזקאל שינהל את התמודדות עדיין מתלבט לגבי מספר עמדות

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, תגיע הערב למשחק החוץ נגד הפועל חיפה, בסמי עופר, כשהיא מרוחקת שבע נקודות מהקו האדום ובבית וגן מאמינים שניצחון הערב ואפילו תוצאת תיקו, יסיימו את דאגות ההסתבכות בקרבות הירידה.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר, שוחרר בסוף השבוע מבית החולים 'איכילוב', שם אושפז למספר ימים, לסדרת בדיקות מקיפות ואף עבר התערבות כירורגית. על פי דרישת רופאיו, נצטווה קלינגר למנוחה מוחלטת בשבועות הקרובים ובמועדון מעריכים שאפשרות חזרתו של קלינגר לאימונים קלושה ביותר.

עוזר המאמן ניסן יחזקאל, שימלא את מקומו של קלינגר, אולי אפילו עד סיום העונה, ניסה מספר הרכבים, בשני האימונים האחרונים, אך לא תרגל הרכב אחד שאיתו הוא צפוי לפתוח. עד אתמול עוד התלבט יחזקאל לגבי מספר עמדות, בעיקר בקישור ובהתקפה.


ניסן יחזקאל עדיין לא בחר הרכב לקראת הפועל חיפה (אודי ציטיאט)

מאור בוזגלו שסיים לרצות עונש הרחקה משלושה משחקים, ישוב לסגל וככל הנראה גם יפתח בהרכב וגם מיקי סירושטיין, שהחמיץ את המשחק הקודם בשל צבירת כרטיסים צהובים, מועמד לפתוח. גם פרדי פלומיין, שפתח במשחק האחרון על הספסל, עשוי לשוב ל-11 הפותחים.

"כל מי שנמצא במערכת, בין אם זה השחקנים, או הצוות המקצועי וההנהלה, כולם מאוכזבים ואנחנו יודעים שהאחריות היא עלינו ולא מחפשים אשמים", אמר הקשר מאור בוזגלו, לאתר הרשמי של המועדון, לקראת המשחק. "אסור לנו לשקוע במה שהיה, כי מה שהיה, נגמר ואנחנו צריכים להסתכל קדימה. יש לנו שבעה משחקים, ששם אנחנו צריכים לתת את הדם וזו אחריות של כל אחד ואחד מהשחקנים, בנוגע לעתיד של כל שחקן, בנוגע לעתיד המועדון ולכבוד שלו ואנחנו מוכנים לפלייאוף התחתון, אין לנו הרבה ברירות", הוסיף בוזגלו.

על חזרתו למגרשים אחרי ההרחקה: "להבדיל מהתקופה הקודמת שחזרתי בתחילת הסיבוב השני, אני חושב שבתקופה האחרונה, בחודש האחרון שבו לא הייתי על המגרש, וראיתי את הקבוצה מבחוץ, היה לי הרבה יותר קשה, גם בגלל שהייתי בריא ולא יכולתי לעשות שום דבר ולא יכולתי לעזור לקבוצה. כיף לחזור, כיף להרגיש שוב את הדשא ולהיות עם החברים".


"עדיין לא מתעסק על עתידי". מאור בוזגלו (עדי אבישי)

בנוגע לעתידו במועדון: "בואו נשים קצת דברים על דיוקם בנוגע לעתיד שלי, עדין לא התעסקתי בעניין ואני חושב שלכל דבר יהיה את הזמן שלו, ומה שאני כן יכול להגיד, זה שעדין לא ישבנו ודיברנו לגבי העתיד. כרגע אני נמצא איפה שאני נמצא וטוב לי, ואני אשמח מאוד להישאר"

הרכב משוער: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, אור זהבי (טל כחילה), עוז ראלי, מיקי סירושטיין (אנתוני וארן), גדי קינדה, דן איינבינדר, עידן ורד, מאור בוזגלו, פרדי פלומיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי