אוהדי בית"ר זעמו על השחקנים, יחזקאל: "עברנו טראומה השבוע"

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | מאור אלקסלסי

אחרי ה-0:0 הפועל חיפה, הקהל מחה נגד הקבוצה: "אין לכם כבוד. עוזר המאמן: "לא רציתי לעשות לשחקנים כאב ראש מבחינת שיטה, הלכתי על בטוח". מימר ספג קריאות תתפטר: "חבל שזו הדרך". איינבינדר: "אנחנו סובלים"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ובית"ר ירושלים החלו הערב (ראשון) את הפלייאוף התחתון עם 0:0 משמים בסמי עופר. בסיום המשחק הקהל מהבירה הביע את זעמו ושר לשחקנים "תורידו את החולצות" ו"אין לכם כבוד". מנגד קראו אוהדי הקבוצה המקומית למאמן שרון מימר להתפטר מתפקידו.

ניסן יחזקאל, שעמד על הקווים במקום ניר קלינגר, ניסה להסביר בסיום: "משחק חלש ומאכזב, זו לא הקבוצה שהייתה רוצה לראות מבחינה התקפית, הגנתית זה עוד היה סביר. זרקתי את הכלים שלי למגרש ושום דבר לא עזר. בהתחשב בטראומה שעברנו השבוע, ניקח את הנקודה הזו ונמשיך הלאה".

היעדרותו של קלינגר: "עליי זה לא השפיע מה שקרה לניר, אבל על ההכנה שלנו למשחק כן. ניר התחיל משהו מסוים בתחילת השבוע והייתי צריך לשבור את זה כי דברים השתנו. לא רציתי לעשות לשחקנים כאב ראש מבחינת שיטה וסגנון אז הלכתי על הכי בטוח שיש. אני מאוד מקווה שאנחנו נראה את ניר במגרש כמה שיותר מהר. מהתיקו הזה אני לוקח רק את הנקודה. אני מאוד מקווה שקלינגר יחזור כמה שיותר ואני אשאר כמה שיגידו לי, גם אם זה יהיה עד סוף העונה, אבל מצידי שהוא יחזור כבר במשחק הבא".

שרון מימר התייחס בסיום לקריאות של הקהל נגדו: "חבל שזה מה שהאוהדים בוחרים לעשות, הרי הם נהנו העונה מקבוצה אטרקטיבית ומחוברת. אם אנחנו רוצים לשפר את הכדורגל שלנו, צריך קודם כל לשנות את התרבות ולתמוך בקבוצה. אנחנו רוצים לגרום להם הנאה ושמחה וחבל שזו הדרך שהם בוחרים".

דן איינבינדר סיכם: "המציאות היא שאנחנו פחות טובים העונה. הולך לנו קשה ובגלל זה אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים. רצינו להעניק נחת לאוהדים ולשחק עבור ניר שעבר שבוע קשה, אבל לפעמים יש ירידות אצל ספורטאים. לא טוב לנו במצב הזה, אנחנו סובלים, אבל בית"ר ירושלים זו מערכת חזקה ואנחנו נמדד באיך אנחנו מתחזקים לקראת העונה הבאה".


ניסן יחזקאל (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי