מכבי פ"ת תממש את האופציה על קופר, גיגי לא סובל משבר

צחי גיגי
צחי גיגי | אריאל שלום

לאחר ה-0:1 בק"ש, במועדון מרוצים: "מסוג הניצחונות ששווים הישארות בליגה". הקשר קיבל שבחים: "הזר הכי טוב שהגיע בינואר". פציעתו של השוער אינה חמורה, אך הוא בספק למשחק הבא נגד רעננה. וגם: עתידו של קאניוק

(גודל טקסט)

שמחה גדולה הבוקר (שני) במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון 0:1 בקריית שמונה, שהגדיל את הפער מהקו האדום לתשע נקודות וקירב את הקבוצה להישארות בליגת העל.

"אנחנו עם רגל ושלושה רבעים בליגת העל בעונה הבאה", הודו במועדון. "זה לא היה ניצחון גדול, אבל זה בדיוק מסוג הניצחונות שמשאירים אותך בליגה. לנצח בק"ש בפעם השנייה בחודש וחצי זה מראה על משהו. בדיעבד, נראה שהתבוסה להפועל ת"א עשתה משהו לשחקנים. עדיף לקבל פעם אחת בראש ואחר כך לנצח פעמיים מאשר להפסיד שלוש פעמים". המאמן גיא לוזון והיו"ר אבי לוזון, לא שוחחו עם השחקנים בסיום, אך עברו שחקן שחקן ולחצו את ידיהם.

מי שזכה למחמאות היו ארמנדו קופר, כובש שער הניצחון, והשוער צחי גיגי, שנפצע בתחילת המשחק ופרק את הזרת שהוחזרה, אך התעקש להמשיך לשחק והיה אחראי על מספר הצלות. גיגי עבר הבוקר בדיקה ממנה עולה כי אין שבר בזרת אלא בפריקה שהוחזרה והוא ינוח בשבועיים הקרובים (יערוך אימונים קלים) כשהוא נמצא בספק למשחק הליגה הבא מול הפועל רעננה, שהערכת מצב מחודשת תתבצע במהלך סוף השבוע הבא.


התקבלה החלטה עקרונית להשאירו. ארמנדו קופר (עדי אבישי)

בנוגע לקופר, בפ"ת מרוצים מהעובדה שזהו שערו השלישי מאז הגיע בינואר והכתירו אותו כ"זר הטוב ביותר שהגיע לקבוצה בינואר". למרות שבקבוצה עדיין לא החלו לתכנן את העונה הבאה וממתינים עד להבטחת ההישארות המעשית, בקבוצה התקבלה החלטה עקרונית שהקשר הפנמי יישאר וימשיך לעונה נוספת כאשר לקבוצה אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. "בסה"כ לכל חמשת הזרים שמשחקים (חוץ מברטקוב), יש סיכוי טוב להישאר, אבל עוד מוקדם ולגבי השאר נחליט בהמשך", אמרו במועדון.

מלבד קופר, בפ"ת יפנו בשבועות הקרובים לפחטאקור טשקנט, קבוצתו של גידי קאניוק, במטרה לבדוק את האופצייה להשאירו לעונה נוספת. סעיף השחרור של קאניוק הוא גבוה (בסביבות 700 אלף יורו) והסיכויים לא גבוהים, אך במלאבס כן ינסו להשאיר את קאניוק, שהפך לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה.

במועדון לא אהבו את החבטה ללא כדור של הבלם הספרדי של קריית שמונה חורחה מורסיו בתאי בריבו, שלא זכתה להתייחסות מצד השופט. "בסופו של דבר, את העונש שלו הוא קיבל מאלוהים והחמיץ הפנדל" עקצו במועדון.


הסיכויים אינם גבוהים. גידי קאניוק (אריאל שלום)

פ"ת תתאמן כבר הבוקר, כאשר ביום רביעי תערוך אימון בוקר, שלאחריו ייצאו השחקנים למספר ימי מנוחה ויחדשו את האימונים ביום ראשון אחה"צ, כשכעת לא צפוי משחק אימון. הבלם עומר דנינו, שחזר לאימוני ריצה ביום שישי האחרון, צפוי לחזור לאימונים מלאים כבר ביומיים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי