יואב כץ: "הייתי נגד הוצאתו של שטקוס, הוא יחזור להרכב"

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | דני מרון

למרות דרישת האוהדים ממימר להתפטר, בעלי הפועל חיפה מרוצה מהגישה של השחקנים ומניהול המשחק של המאמן ב-0:0 נגד בית"ר ירושלים: "נקודת התורפה שלנו היא בהתקפה". הקבוצה מימשה את האופציה על חדידה

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה יצאו ברגשות מעורבים מהתיקו הביתי מול בית"ר ירושלים, לאחר שהקבוצה לא ספגה וכמעט שלא מצאה את עצמה תחת איום, אולם מן העבר השני מיעטה לסכן את שערו של איתמר ניצן, שוב לא כבשה וסיימה ב-0:0 במהלכו חלק ניכר מהיושבים ביציעים דרש את פיטורי המאמן.

למרות תלונות האוהדים אחרי משחק שלישי מתוך ארבעת האחרונים ללא שער, בעלים יואב כץ נשמע מעט אחרת: "אני מרוצה מהגישה של השחקנים, שהייתה הרבה יותר טובה מהמשחקים מול רעננה ואשדוד. בעבר הבעיה שלנו הייתה בהגנה ושיפרנו זאת. נקודת התורפה שלנו כרגע היא בהתקפה ונצטרך לעבוד על זה".

הבעלים המשיך לתת קרדיט למאמנו ואמר: "הייתי מרוצה מניהול המשחק של מימר ומבחינתי הוא ימשיך בקבוצה". אחת השאלות המרכזיות סביב המשחק הייתה ספסולו של השוער ארנסטס שטקוס, שיעבור בעונה הבאה לביתר ירושלים. כץ הביע את דעתו גם בנושא זה: "אני הייתי נגד הוצאתו מההרכב. במועדון חששו מכך שישחק מול קבוצתו הבאה, אבל אני מאמין ביושר שלו והוא יחזור להרכב". בכל מקרה במועדון הביעו שביעות רצון מהופעתו של רן קדוש.


מימר. תמיכה מהבעלים חרף מחאת הקהל (מאור אלקסלסי)

בינתיים במועדון חושבים על העונה הבאה והודיעו שהם ממשים את האופציה על הקשר גיא חדידה שלאחרונה הפך לשחקן הרכב ואחד הבאנקרים בפאזל של מימר. חדידה עצמו אמר לאחר המשחק: "אני משתדל לעשות את המקסימום ושמח להיות כאן. אנחנו עובדים קשה תחת שרון ובמשחק שעבר כבשנו שני שערים. אנחנו צריכים ללמוד לא לספוג ולכבוש מהצד השני". המגן שון גולדברג נפצע לקראת סיום המשחק וצפוי להיבדק בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי