דיכאון בקריית שמונה, מעמדו של תומר קשטן לא ברור

איזי שרצקי
איזי שרצקי | דני מרון

לאחר ההפסד למכבי פתח תקווה, בקבוצה הצפונית מודעים לכך שהמפגש נגד אשדוד, שייערך אחרי פגרת הנבחרות, הפך למשחק על עונה שלמה. שרצקי מאוכזב מאוד ולא רק המאמן עלול לשלם את המחיר בעונה הבאה

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה, שנכנעה אתמול (ראשון) 1:0) בביתה למכבי פתח תקוה, רשמה הפסד שני ברציפות והיא רחוקה כעת שמונה נקודות מהקו האדום, כשנותרו עוד שישה משחקים ו-18 נקודות בקופה עד סיום העונה. קרית שמונה נמצאת במומנטום שלילי מאוד וצברה ניצחון בודד בשמונת משחקי הליגה האחרונים, דבר שמעורר תתחושות קשות במועדון.

חלק מאנשי הקבוצה התעוררו הבוקר עם הרגשת דכאון אמיתית מהמצב, גם בידיעה שבמחזור הבא, שיערך בעוד שבועיים, אחרי פגרת הנבחרת, יצאו הצפוניים למשחק חוץ קריטי מאוד, נגד מ.ס.אשדוד שנלחמת על חייה, במה שהופך להיות נכון לעכשיו "משחק העונה", עבור שתי הקבוצות. אם במחזור סיום הליגה הסדירה עוד חלמו בקריית שמונה להשתחל אל הפלייאוף העליון, כעת מבינים במועדון שהפסד או שניים נוספים עלולים לסבך את הקבוצה באופן רציני במאבק נגד הירידה ללאומית.

הבעלים איזי שרצקי, ראה אתמול משחק בית חמישי ברציפות ללא ניצחון ובסביבתו מספרים על אכזבה גדולה מאוד שיש לו מהשחקנים והתוצאות. שרצקי עדין לא הכריע בסוגיית המאמן לעונה הבאה ומעמדו של תומר קשטן אינו ברור. שרצקי כבר הודיע שיחליט רק בשבועות הקרובים, אולם כבר עתה ברור שאם הקבוצה תמשיך להיראות כך, גם קשטן וגם חלק מהשחקנים ישלמו את המחיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי