מימר: "פלקושצ'נקו היה בניצחון האחרון שלנו, מאז יש ירידה"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה דיבר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס לתקופה המאכזבת של קבוצתו: "המטרה שלי היא לשחק כמו בתחילת דרכי". הקריאות נגדו: "זה חלק מהמקצוע". העונה הבאה: "ההסכם עם כץ כמעט סגור"

(גודל טקסט)

מאז שהפועל חיפה מינתה את שרון מימר לתפקיד המאמן על חשבונו של ניר קלינגר הקבוצה מהכרמל הפכה למועמדת כמעט ודאית לפלייאוף העליון כאשר זקפה זכותה 11 משחקים רצופים ללא הפסד, אלא שמאז המומנטום התהפך והקבוצה הידרדרה למשחקי הפלייאוף התחתון. לאחר ה-0:0 נגד בית"ר ירושלים, מאמן הקבוצה דיבר הערב (שני) בתכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס על לכושר הנוכחי של הפועל חיפה בשבועות האחרונים.

שרון מימר פתח את דבריו והתייחס למשחק המאכזב בסמי עופר: "עובדתית נכון שהיינו שותפים לאחד משני משחקים שהסתיימו ב-0:0, אבל מאז שאני פה כבשנו הכי הרבה שערים נגד מכבי תל אביב".

מדוע האוהדים קוראים לך להתפטר: "אם אני מנתח את זה בצורה קרה, יצרנו רף ציפיות גבוה לפני חודש, העלייה הגדולה יצרה אכזבה מאהודים והם החליטו להוציא את זה עלי וזה בסדר זה חלק מהמקצוע, המאמן תמיד על מוקד. אך למרות זאת, המאמנים עושים הכל למען הקבוצה והאוהדים".


"יצרנו ציפיות גבוהות". הפועל חיפה הציגה עוד משחק מאכזב נגד בית"ר ירושלים (מאור אלקסלסי)

שידרת לחץ במשחק נגד בית"ר ירושלים: "אני מאמן שבדרך כלל שומר על איפוק ואז העירו לי על זה שאני שקט, ועכשיו באים אלי בטענות שאני אנרגטי. כמו שצוין קודם המשחק היה רדום וניסיתי להעיר את השחקנים".

נתח את התקופה הרעה של המועדון: "משחק אחרון שניצחנו מקסים פלקושצ'נקו היה איתנו והוא נתן איזון לקבוצה, לאחר שעזב שלומי אזולאי הגיע והוא לא קיבל מספיק זמן להשתלב מקצועית אבל אין ספק שמאז אני רואה ירידה ביכולת".

אתם עדיין יכולים להסתבך בתחתית: "אם הייתה לנו עוד נקודה הדברים היו יכולים להראות אחרת. מבחינתי יהיה כישלון גדול אם לא נצליח להציג את הכדורגל טוב שהצגנו מתחילת דרכי, המטרה שלי היא לחזור ליכולת הטובה".


"מקסים פלקושצ'נקו היה בניצחון האחרון שלנו". האם זאת הייתה נקודת המפנה? (מאור אלקסלסי)

יואב כץ דיבר איתך על העונה הבאה: "אנחנו כבר יותר מחודש מדברים על העונה הבאה, אבל עדיין יש לי דיבורים עם יואב כץ. אני יכול לומר לך ש-99% מההסכם כבר סגור, נשאר רק לחתום על חוזה רשמי. אני לא חותם על סעיפים שעלולים לפגוע בי, אני אומר שאם יש אקדח במערכה הראשונה הוא ירה במערכה השלישית, אני חותם על חוזה רק עם הבעלים מאמין שאוכל להישאר על תום העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי