אלישע לוי: "יותר מידי שחקנים מגיעים לנבחרת ללא כושר משחק"

אלישע לוי
אלישע לוי | לירון מולדובן

מאמן נבחרת ישראל לשעבר דיבר ברדיו 103FM והתייחס לביקורת של זהבי: "לא אגיב כי הוא לא הזכיר את שמי, כשהגעתי לנבחרת כולם אמרו שיש אווירה טובה". האמירה של אבי לוזון: "לא ארד לרמתו, חבל שזה נאמר"

(גודל טקסט)

בצל האשמות חמורות נגד אלישע לוי מצד ערן זהבי שביקר את התנהלותו בנבחרת ואבי לוזון שטען שאם היה מסיים את העונה במכבי פתח תקווה, הקבוצה הייתה יורדת ליגה, המאמן הלאומי לשעבר הגיב לאמירות בתוכנית הרדיו של 103FM וניתח את הזימונים האחרונים של אנדי הרצוג לקראת צמד המשחקים נגד סלובניה.

הביקורת של ערן זהבי נגד הנבחרת: "הוא לא דיבר על הנבחרת שלי הוא דיבר על נבחרות קודמות, אני מכיר דיבורים של שחקנים. כשאני הגעתי לנבחרת בשנת 2016 אז הכותרות היו על האווירה הטובה שיש בנבחרת. אני לא שמעתי את ערן זהבי מזכיר את שמי לכן אני לא מגיב. הלוואי שהנבחרת תעפיל לטורניר גדול, אבל כמו שאמרתי קודם ברגע שמגיע מאמן חדש תמיד יש אווירה טובה".

שחקנים שמגיעים ללא כושר משחק: "אם אתה שואל אותי, יש הבדל בין איכות וכמות אם אנחנו מדברים על הקמפיין האחרון, כל השחקנים שהצטיינו בנבחרת כמו טוואחה, דסה, פרץ, הרוש וכיאל הגיעו בכושר יותר טוב, אצלי היה שחקן אחד שזומן ללא כושר משחק. עכשיו יש חמישה או שישה שחקנים כאלו ללא כושר משחק שזה לא דבר אידיאלי באופן כללי והנבחרת עלולה להיות בבעיה, כי אין לנו את האיכויות שיש לנו בנבחרות אחרות ואין לנו מספיק מחליפים".


"כשאני הייתי בנבחרת כולם אמרו שיש אווירה טובה" (דני מרון)

על האמירה שלאבי לוזון שאם הייתה נשאר מכבי פ"ת הייתה יורדת ליגה: "אני לא ארד לרמה של אבי לוזון, מפני שאני לא חושב שזה נכון. זו אמריה טיפוסית של אבי לוזון בלי הרבה כיסוי, אני חושב שאם הייתה בעיה של מאמן אז היו מפטרים אותי בקבוצה היו חוסכים הרבה מאוד כסף, אבל החליפו איזו שישה או שבעה שחקנים והם עדיין נאבקים על הירידה".

"אני חושב שזה טוב אם האמירה הזאת לא הייתה נאמרת וזה חבל מאוד אבל זה הכדורגל. כאשר הגעתי לפתח תקווה המטרה הייתה לעלות לפלייאוף עליון והמטרה עכשיו היא להישאר בליגה, אני יכול לומר שהשארתי קבוצות בליגה בסיטואציות הרבה יותר גרועות מאשר מכבי פ"ת. הדיבורים האלו לא יכולים לפגוע בי, אני בפתח תקווה לקחתי אחריות על הכל וככה אני נוהג ואני לא מכון להיות שותף למשחק שלו. אני ממש לא מצפה שאבי לוזון יתנצל בפניי".

נכשלת במכבי פתח תקווה: אם המטרה להישאר בליגה הייתי מצליח בזה, אם המטרה הייתה לעלות לפלייאוף העליון אז לא הצלחתי. זו הייתה טעות להגיע: "עושים הרבה טעויות בחיים, מי שעושה טועה ואני לוקח אחריות על דברים שאני עושה וטועה".


"לא ארד לרמתו של אבי לוזון" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי