אבו יונס נגד אלונה: "לא מבין למה אני יושב כאן והפוליטיקאית לא"

אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין | מאור אלקסלסי

דיון חם ולא שגרתי נערך בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, זכר להתפרעויות במשחק בדוחא בין סכנין לב"ש. יו"ר הקבוצה מהמגזר: "מי שפוזל לימין תוקף אותנו. אם הייתי ברשימה המשותפת, איך היו מקבלים אותי בטדי?"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

 דיון חם ולא שגרתי נערך הערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. על המוקד: ההתפרעויות של אוהדי בני סכנין בסיום ה-0:0 בדוחא נגד הפועל באר שבע. הקהל המקומי, כזכור, כעס על אנשי האלופה היוצאת, התפרע וגידף ארוכות את הבעלים אלונה ברקת. בנוסף, אחד האוהדים פרץ לכר הדשא.

עו"ד ניר רשף, תובע ההתאחדות, החליט להגיש תלונה נגד הקבוצה מהמגזר. יו"ר סכנין, מוחמד אבו יונס, תקף בתגובה את ההתנהלות של הפועל באר שבע ובעיקר את העובדה שאלונה ברקת בחרה להיכנס לפוליטיקה. "אני לא מבין למה אני יושב כאן והפוליטיקאית לא".

אבו יונס הוסיף: "אם הייתי ברשימה המשותפת, איך היו מקבלים אותי בטדי? אלונה לא בחרה במפלגת מרצ, אלא בימין החדש – הימין של הימין. אני ובאר שבע ביחסים מצוינים, אבל מי שפוזל לימין תוקף את סכנין. אולי אעזוב את הכדורגל כי אני בעד שלום ודו קיום.


המהומה בדוחא. ההחלטה צפויה להתקבל בימים הקרובים (מאור אלקסלסי)

"האווירה הייתה קשה בגלל התוצאה. היה פה ניסיון לנפח, רצו להעצים את האירועים ומי שאחראי על אבטחת המשחק זו המשטרה. לא ראיתי אוהד שפרץ, הייתה אוירה לא טובה ואני מגנה את זה. הכעס של הקהל היה על ההנהלה ועל השחקנים שלנו. אנחנו לא באופרה, זה משחק כדורגל".

עו"ד רשף דרש להעניש את סכנין במשחקי רדיוס עם קהל, אבו יונס כעס והסביר שנותרו רק שלושה משחקי בית עד תום העונה. "זה יכול להיות המסמר האחרון שלנו", אמר. הדיין גיורא לנדאו תקף את אבו יונס: "אף אחד לא מכריח אותך להישאר בכדורגל. אנשי באר שבע טוענים שקיללו אותם וירקו עליהם".

החלטה צפויה להתקבל בימים הקרובים.


מוחמד אבו יונס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי