שון גולדברג עשוי לעזוב את הפועל חיפה, שיימן מועמד להחליפו

שמואל שיימן
שמואל שיימן | ערן לוף

המגן שעזב בקיץ את האדומים ועבר להפועל באר שבע ומשם לבית"ר ירושלים, צפוי להגיע במידה ששון גולדברג לא ימשיך. הבעלים יואב כץ יגיע במהלך חודש הבא לישראל

(גודל טקסט)

לאחר שלושה ימי מנוחה יחזרו היום (שני) שחקני הפועל חיפה לאימונים ויתחילו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב במסגרת המחזור השני של הפלייאוף התחתון. אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, מבינים בקבוצה שהפסד נוסף עלול לסבך את הבחורים של שרון מימר בקרבות תחתית שלא היו בתכניות קודם.


בשבועות האחרונים הצהיר הבעלים, יואב כץ, כי כל עוד הקבוצה לא תבטיח את ההישארות, הוא אינו חושב על העונה הבאה, אך מתחת לפני השטח כבר החל בשיחות עם המאמן שרון מימר לגבי העונה הבאה. כץ עצמו צפוי להגיע לישראל בחודש הבא ונראה כי עם הגעתו גם תצא הודעה רשמית לגבי המשך דרכו של המאמן.


אחת הפגישות הראשונות של כץ תהיה עם המגן שון גולדברג שזוכה להערכה במועדון וכבר החלו שיחות ראשוניות בין הצדדים. בכל מקרה, בחיפה כבר חושבים על תחליף במידה וגולדברג לא יסגור בקבוצה ואחד השמות שעלה הוא המגן שמואל שיימן. האחרון שיחק בקבוצה בעונה שעברה עד שעבר בקיץ להפועל באר שבע ומשם לבית"ר ירושלים. לאחרונה איבד שיימן את מקומו בהרכב וטרם ברור עתידו בבירה.



עם בואו לישראל ישלים את המשך העסקתו של מימר. יואב כץ (דני מרון)


בכרמל אישרו כי במידה שהמשא ומתן עם גולדברג לא יצלח אז שיימן הוא המועמד העיקרי להחליפו. "שמואל מגן נהדר שכבר הוכיח את עצמו אצלנו. נעשה הכול כדי להשאיר את שון, אבל בהתאם לתקציב שלנו" אמרו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי