לא מוותרים: אלדד שביט עשוי להתמנות למאמן בני סכנין

אלדד שביט
אלדד שביט | אודי ציטיאט

במועדון עדיין מאמינים בסיכויים לשרוד בליגת העל, ושוקלים לשדרג את הצוות המקצועי עם צירופו של עוזר המאמן של הקבוצה מלפני שנתיים. הדיין התחשב בסכנין בעקבות האירועים מול ב"ש אבל קנס אותם ב-40 אלף שקל

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)
בבני סכנין עדיין אופטימיים ומאמינים בסיכויים להישאר בליגה, ולכן שוקלים למנות איש צוות נוסף עוד העונה בדמותו של אלדד שביט, שהתפטר הבוקר (שני) מאימון קבוצת הנוער של מכבי נתניה. שביט שאימן לפני שנתיים במועדון, אז שימש כעוזרו של פליקס נעים, עשוי להתמנות לאימון הקבוצה לעונה וחצי. במועדון מאמינים שגם אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית, שביט יוביל את הקבוצה חזרה לליגה הבכירה כבר בעונה הבאה.


בתוך כך, חמישה ימים לאחר הדיון הסוער בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, פרסם הדיין, גיורא לנדאו, את החלטתו בנושא בני סכנין בעקבות ההתפרעויות במשחק הבית מול הפועל באר שבע. הקבוצה מהמגזר ספגה עונש של 40 אלף שקלים ועונש רדיוס על תנאי לעבירה דומה.


הדיין למעשה  התחשב במצבה של הקבוצה ורצון בעלי המועדון שלא להנחית עונש רדיוס, דבר שהיה מחסל כמעט סופית את סיכוייה להישאר בליגה. "אנחנו שמחים שהתקבלה החלטה סבירה ובבית הדין מבינים שההנהלה עושה הכול למען הסדר ומנסה להשתלט על האוהדים שלה" אמרו בסכנין.




מקווים לחזור עם תוצאה טובה מטדי (מאור אלקסלסי)


בינתיים במועדון ממשיכים בהכנות למשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. המאמן חואן קרלוס והמנכ"ל חאלד דוכי שוחחו לאחרונה עם השחקנים והבהירו להם כי כל עוד קיים סיכוי להישאר בליגה אז השחקנים צריכים להילחם על כר הדשא. לאחרונה גם פנו חלק מהאוהדים לשחקנים וביקשו מהם לחזור עם תוצאה טובה מטדי. "לא רוצים לרדת ליגה בטדי", הבהירו האוהדים לשחקנים.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי