הפועל תל אביב שבה לאימונים, אוראל דגני זכה למחמאות

אוראל דגני
אוראל דגני | מאור אלקסלסי

האדומים החלו בסגל חסר בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ביום שני בסמי עופר. בהפועל שמחו שהקפטן דגני שיחק בנבחרת מקווים לראות את המאמן הרצוג לוקח בחשבון גם את לבקוביץ', גוטליב ולקס.

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חזרה להתאמן היום (שני) לאחר ארבעה ימי חופשה שהעניק המאמן קובי רפואה לשחקנים. האדומים החלו להתכונן למשחק הקרוב נגד
הפועל חיפה ביום שני בסמי עופר, ורוצים להמשיך את המומנטום המצוין לאחר שכבשו 12 שערים בשלושת המשחקים האחרונים.

החלוץ רועי זיקרי שנעדר מהמשחק נגד אשדוד, עדיין לא חזר לאימונים בגלל וירוס, אך צפוי לחזור לאימונים ביום רביעי. גם שי אליאס ורז שלמה הנמצאים עם הנבחרת הצעירה עד גיל 21, שתשחק מחר נגד נבחרת גיאורגיה, ייעדרו מהאימונים. נריוס ולאסקיס שישחק הערב עם נבחרת ליטא נגד אזרבייג'אן, נעדר אף הוא.

בהפועל תל אביב בירכו אתמול את הקפטן אוראל דגני ששיחק נגד אוסטריה. דגני, כזכור, לא נכלל בסגל הראשוני של אנדי הרצוג, ולמרות ששיחק בתפקיד שלא מוכר לו היה שותף לניצחון האדיר של הנבחרת.



דגני. בהפועל רוצים לראות שחקנים נוספים בנבחרת (מאור אלקסלסי)

בהפועל ממתינים לזימונים הבאים לקראת המשחקים בחודש יוני נגד נבחרות לטביה ופולין, ויקוו לראות שחקנים נוספים משתלבים בנבחרת. בהפועל תל אביב אומרים כי המאמן הלאומי אנדי הרצוג צריך להגיע למשחקי הקבוצה ולקחת בחשבון גם את השוער רובי לבקוביץ', הבלם אדי גוטליב והקשר האחורי ניר לקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי