חוגג ואוחנה יכריעו לגבי עתידו המקצועי של יוסי בניון בבית"ר

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הקשר הוותיק עדיין לא החליט אם יפרוש בתום העונה, ופגישה משולשת עם הבעלים והיו"ר צפויה להתקיים בימים הקרובים. מקורבים לשחקן טוענים שלא ימשיך לעונה נוספת. סירושטיין סיים את העונה, יעבור ניתוח במיניסקוס

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים עוסקים מאחורי הקלעים בהכנות לקראת העונה הבאה, ואחת הסוגיות המשמעותיות בכל הנוגע לחלק המקצועי היא שאלת עתידו המקצועי של הקשר יוסי בניון. כזכור, בניון הגיע העונה לבית"ר כשחקן ובחוזהו גם סעיפים המתייחסים להשתלבות שלו בצוות המקצועי של המועדון אחרי שיפרוש ממשחק פעיל.

בתחילה דובר על כך שבניון יהפוך למנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אולם נראה שאופציה זו יורדת מהפרק וכעת ממתינים בבית"ר לשמוע מהקשר עצמו, האם הוא פורש ממשחק בסיום העונה הנוכחית או רוצה לשחק עונה נוספת. בניון עצמו התבטא מספר פעמים בנושא ואמר שיקבל החלטה רק לקראת סיום העונה הנוכחית, אולם בסביבתו גוברים הקולות שככל הנראה זוהי עונתו האחרונה כשחקן פעיל.

כעת יצטרכו הבעלים משה חוגג ויושב הראש אלי אוחנה לקבל החלטה, ככל הנראה בשיתוף עם בניון, לגבי הגדרת תפקידו המקצועי והשתלבותו בצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת. חוגג שוהה בימים אלה בלונדון לצורך נסיעת עסקים פרטית ואחרי שיחזור, ייתכן שתיקבע פגישה משולשת לדון בעתידו של הקשר. עדין לא ברור מה יהיה מתווה התפקיד ולא הוחלט על הסמכויות שיקבל בניון, אך הכיוון הוא שבניון יהיה חלק מהצוות המקצועי לצד אלי אוחנה וישמש כסוג של יועץ.

בניון. ישמש כיועץ לצד אוחנה (דני מרון)
בניון. ישמש כיועץ לצד אוחנה (דני מרון)

בבית"ר טרם הוחלט על זהות המאמן לעונה הבאה ובמועדון אומרים שרק אחרי שתובטח סופית ההישארות בליגה יחלו בהכנות הממשיות לעונה הבאה.

בתוך כך, הקשר מיקי סירושטיין שסובל מזה מספר שבועות מפציעה בברכו ייאלץ לעבור ניתוח במיניסקוס ולמעשה סיים את העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי