סורו וצ'יבוטה ישובו להרכב בני יהודה נגד מכבי נתניה

מאוויס צ'יבוטה עם איסמעילה סורו
מאוויס צ'יבוטה עם איסמעילה סורו | דני מרון

הזהובים נערכים לצמד המשחקים הקריטיים נגד הקבוצה מעיר היהלומים בשבת (18:15, ישיר בספורט4) ובגביע נגד מכבי ת"א, פרט לצמד הכוכבים גם קונסטנטין יחזור לסגל. הקבוצה ערכה הפנינג לאוהדים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תארח בשבת בליגה את מכבי נתניה (18:15, שידור ישיר בספורט4), ותפתח את אחד השבועות הכי חשובים של המועדון בשנים האחרונות, כאשר ארבעה ימים לאחר מכן היא תשחק נגד מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה שיערך בטדי.

הזהובים פתחו את משחקי הפלייאוף העליון עם ניצחון חוץ מצוין נגד מכבי חיפה וחזרו בגדול למאבק על הכרטיס לאירופה, כאשר המטרה המוצהרת היא לסיים את העונה במקום השני או השלישי.

בקבוצה ניצלו את פגרת הנבחרת למנוחה וטיפול במספר שחקנים פצועים, וכבר בשבת יוכל המאמן יוסי אבוקסיס ליהנות מסגל מלא. איסמעילה סורו סיים לרצות עונש הרחקה וישוב להרכב, כמו גם החלוץ מאוויס צ'יבוטה, שלא שותף במשחק הקודם בחיפה כדי לא להסתכן בצהוב חמישי שהיה מונע ממנו לשחק בחצי הגמר.


יחזור לסגל של בני יהודה, אך לא צפוי לפתוח בהרכב. שי קונסטנטין (מאור אלקסלסי)

שחקן נוסף שיחזור לסגל הוא המגן שי קונסטנטין, שהחלים אמנם מפציעה בשריר הארבע ראשי, אך הוא לא צפוי לפתוח בהרכב והתכנון הוא לשלבו במהלך המשחק כדי להחזיר אותו לכושר משחק לקראת הקרב נגד הצהובים בגביע.

השוער הליטאי אמיליוס זובאס שב אמש ארצה, לאחר ששיחק שלשום 45 דקות במדי נבחרתו במשחק הידידות שהסתיים ב-0:0 נגד אזרבייג'אן. זובאס ששמר על שער נקי הוחלף במחצית המשחק על ידי דזיוגאס ברטקוס, שוערה של עירוני קריית שמונה.

הנהלת המועדון, קיימה אמש (שלישי) הפנינג לאוהדי הקבוצה יחד עם ארגון האוהדים "ליונס ארמי". במהלך ההפנינג הצטלמו האוהדים עם שחקני הקבוצה וכן נמכרו חבילות "מיני מנוי" להמשך משחקי הפלייאוף ונמשכה גם מכירת הכרטיסים למשחק חצי הגמר בטדי.

שיחק 45 דקות במשחק ידידות. אמיליוס זובאס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי