בחדרה זועמים: "איפה האוהדים שהתלוננו על כמות הכרטיסים"

אוהדי הפועל חדרה
אוהדי הפועל חדרה | אודי ציטיאט

במועדון מאוכזבים מכך שרק אלף כרטיסים נקנו לחצי גמר הגביע נגד מכבי נתניה. שחקני הנבחרות השונות יחזרו לאימונים, לבאבידי בספק לבאר שבע. ההנהלה החדשה תערוך ישיבות ראשונות

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע בשבת במסגרת הליגה (15:45, שידור ישיר בספורט4), אבל הראש בעיקר בחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה ביום שלישי הבא.

המאמן ניסו אביטן צפוי לקבל היום (רביעי) בחזרה את שחקני הנבחרות השונות כמו עדן קארצב מנבחרת הנוער ושחקני הנבחרת הצעיר חביב אוחיון, ירין פרץ, יהב גורפינקל, עמית כהן ואיילון אלמוג בכדי להתאמן לראשונה מזה שבוע וחצי בסגל מלא. גם הבלם דויד מתיאוס חזר מחופשה פרטית בספרד. מי שנמצא בספק למשחק בשבת הוא המגן דיא לבאבידי, שסובל מפציעה ולא מתאמן באופן סדיר.

בינתיים, במועדון מאוכזבים מקצב מכירת הכרטיסים לקראת חצי הגמר כאשר נכון להיום נמכרו כאלף כרטיסים מתוך 3000 שהוקצו לקבוצה לקראת המשחק. במועדון הביעו את הזעם ואמרו: "איפה כל אותם האוהדים שהתלוננו לכמות קטנה של כרטיסים. ההנהלה דאגה גם להעברת המשחק לנתניה ועדיין האוהדים לא רוכשים את כרטיסים. הגיע הזמן שאוהדי חדרה יפגינו נאמנות לקבוצה".

אוהדי הפועל חדרה.
אוהדי הפועל חדרה. "הגיע הזמן שהם יפגינו נאמנות לקבוצה" (אודי ציטיאט)

בינתיים, במועדון בירכו את ההנהלה החדשה ואת היו"ר יקיר שוורץ כאשר בשבועות הקרובים ייערכו מספר ישיבות נוספות ובהן יחולקו חברי ההנהלה למספר תפקידים כגון אחראים על מחלקת הנוער, מחלקת השיווק ועוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי