מקורביו של השחקן העצור: "הוא מרגיש רע ונראה מותש"

השחקן העצור
השחקן העצור | יוני אריאלי

בסביבתו של הכדורגלן שנעצר זעמו על כך שבית המשפט החליט להאריך את מעצרו עד יום ראשון. גם בקבוצתו בהלם: "מה היה קורה אם היה הולך למעצר בית?"

(גודל טקסט)

פרשת השחקן שנעצר בעקבות שכרות ומהירות מופרזת אינה נגמרת. כידוע, כדורגלן תושב חיפה שנעצר שלשום בלילה במהירות של 205 קמ"ש עם כמות אלכוהול גבוהה פי 3 מהמותר, עמד אתמול (רביעי) בצהריים בפני בית המשפט ושם נקבע כי ישוחרר למעצר בית, אלא שהמשטרה ערערה על ההחלטה ובשעות הערב בית המשפט שינה את הפסיקה והשאיר את השחקן לעוד מספר ימי מעצר, עד יום ראשון בשעה 12:00, אז ייערך דיון נוסף בעניינו. מאוחר יותר עורך דינו הגיש בקשה לערער על ההחלטה של בית המשפט לפיו השחקן ייצא למעצר בית. בית המשפט דן בערעור והחליטו לא לקבלו. 

מדוברות המשטרה נמסר: "בדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי במרכז, כבוד השופט שכיב סרחאן נעתר לבקשת מחלקת תביעות תעבורה של משטרת ישראל, והאריך את מעצר הנאשם עד לתאריך 31.3 בשעה 12:00 בצהריים". בסביבתו של השחקן הופתעו מהארכת המעצר והביעו זעם: "הוא מרגיש רע עם הפרשה, מה היה קורה אם היה הולך למעצר בית? רישיונו הוחרם, מה רוצים ממנו?".

אגב, במועדונו של השחקן הבהירו את אכזבתם מהאירוע וטענו כי מעבר לשחקן עצמו גם אלה שהיו בסביבתו אשמים לא פחות ובקרוב תיערך בדיקה של המועדון, אבל ראשית כל רוצים לסיים את הסאגה בין השחקן עצמו לבין בית המשפט והמשטרה. 


צילום: דוברות המשטרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי