הנהלת סכנין לשביט: "אנחנו סומכים עלייך גם בליגה הלאומית"

אלדד שביט
אלדד שביט | אודי ציטיאט

בחוזה בין הצדדים אמנם לא דובר על התפקיד בעונה הבאה, אך הבהירו ראשי המועדון את האמון במאמן. בקבוצה מקווים כי קהל יגיע למשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי (ראשון, 20:25, ישיר בספורט1)

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה תחזור היום (חמישי) בני סכנין לאימוניה ותתחיל בהכנות לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון (20:25, שידור ישיר בספורט1). במועדון מבינים כי סיכויי ההישארות קטנים ולכן אסור לקבוצה להפסיד במשחק הקרוב.

במסגרת קירוב היחסים בין הנהלות שני המועדונים אושר העונה כי קהלי החוץ יגיעו למשחקים משמע הקהל של סכנין יוכל להגיע לטדי. בקבוצה מקווים כי אוהדים רבים יגיעו ללוות את הקבוצה. "אנחנו צריכים אותם עכשיו יותר מתמיד", אמרו במועדון. מבחינה מקצועית טרם החליט המאמן החדש אלדד שביט באיזה סגנון יעלה למשחק וייעשה זאת בהתייעצות עם הצוות המקצועי הקיים לקראת סוף השבוע.

אגב שביט חתם בקבוצה לעונה וחצי כאשר בסכנין טרם הבהירו מה יהיה תפקידו של המאמן בעונה הבאה. בשיחות בין הצדדים הבהירו ראשי סכנין כי אינם מתכוונים לבצע שינויים מהותיים גם אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית. בשיחה בין הנהלת הקבוצה לשביט נאמר: "הבאנו אותך כי אנחנו סומכים עלייך ואם אנחנו סומכים עלייך בליגת העל אז לבטח גם בליגה הלאומית".


אוהדי בני סכנין באצטדיון טדי (אודי ציטיאט)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי