אבוקסיס: "יש לבני יהודה בסיס חזק, זו עונה טובה יותר מהקודמת"

אבוקסיס
אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן הכתומים דיבר לקראת משחק הליגה נגד מכבי נתניה (שבת ב-18:15, ספורט4): "אם נחשוב על הגביע, לא נהיה מרוכזים. זה לא פשוט, אבל הצעירים שלנו בוגרים בראש ואנחנו נגיע במטרה לנצח"

(גודל טקסט)

המאני טיים של בני יהודה יתחיל ביום שבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) כשהיא תארח את מכבי נתניה במסגרת המחזור השני בפלייאוף העליון. הכתומים, שרוצים להשיג את הכרטיס לאירופה, ניצבים במקום החמישי עם שלוש נקודות פחות מהילומים שמדורגים במקום השלישי. באמצע השבוע מצפה לשתי הקבוצות חצי גמר גביע המדינה כך שהמפגש יהווה עבורן חזרה גנרלית לקראת המשחק בין מכבי נתניה להפועל חדרה ביום שלישי ובין בני יהודה למכבי תל אביב ביום רביעי.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס התייחס להרגשה שלו ושל קבוצתו לקראת המאבקים המכריעים בליגה ובגביע ואמר: "בדיוק אמרתי את זה לשחקנים בימים האחרונים, שכולם היו רוצים להיות במעמדים האלה. אנחנו מגיעים לחודשיים האחרונים במצב הכי טוב שיכול להיות. נאבקים על כרטיס לאירופה ועלינו לחצי גמר גביע המדינה. פתחנו את המאבק על המקום השני אחרי הניצחון מול מכבי חיפה. הטבלה הצפופה וכל משחק בפלייאוף הופך להיות על עונה שלמה. להגיע לאירופה זה יהיה דבר אדיר ואני רוצה להתייחס כרגע רק לליגה כי אם נחשוב על הגביע ברביעי, לא נהיה מרוכזים ביום שבת. אנחנו מנסים לנתק את עצמנו, אבל זה לא פשוט. יש פה שחקנים צעירים, אבל בוגרים בראש".

איך מנתקים את השחקנים ממשחק הגביע: "יש לנו מטרה ואנחנו ממוקדים בה, אנחנו לא חושבים שתי מטרות קדימה. אני כל הזמן אומר את זה לשחקנים. איך מכינים אותם? פשוט מסתכלים על הטבלה. אתה רואה מה אפשר לעשות ולאן אתה יכול להתקרב, זו ההכנה הכי טובה שלנו. אמרתי לשחקנים לפני המשחק בחיפה שיש בפלייאוף ליגה של עשרה משחקים ומה שהיה קודם לא משנה. אנחנו לא נוותר, נבוא לנצח בכל משחק".


"לבני יהודה יש בסיס של שחקנים" (מאור אלקסלסי)

המאמן נשאל האם מגיע לבני יהודה להגיע לאירופה והשיב: "אין מגיע בכדורגל. יחסית לאיפה שהתחלנו את העונה ואיפה שחשבו שנהיה, אז קרו הרבה דברים טובים. הרבה שחקנים עשו התקדמות. אני חושב שכן מגיע לשחקנים האלה, אבל נצטרך להוכיח את זה במגרש. הרווחנו השנה הרבה שחקנים ששייכים לנו. השנה הזו יותר טובה מהשנה שעברה כי יש לנו פחות מושאלים ויש לבני יהודה בסיס".

השינויים הצפויים בסגל בעונה הבאה: "נוכל להביא שחקנים אחרים מהמכירות של מאוויס צ'יבוטה וירדן שועה. זה נותן בסיס לשנה הבאה. אם איסמעילה סורו או שחקנים אחרים יימכרו אז ייכנס עוד כסף למועדון, ומהכסף הזה נוכל להביא שחקנים אחרים. אף אחד לא בא לפה לעשות כסף, בטח לא ברק אברמוב. אני חולם שירצו את השחקנים שלנו, זה סימן שאנחנו עושים דברים טובים. אי אפשר לעצור שחקנים מלהתקדם, בטח אם הם מקבלים הצעות גבוהות ממה שאנחנו יכולים לתת".

על מכבי נתניה: "הם עושים שם עונה אדירה. זו עונה שנייה שגם הם וגם אנחנו בפלייאוף העליון, נעשית שם עבודה מדהימה עם סלובו ושי, ובכלל, כל המערכת שם חזקה מאוד. זה אחד המשחקים הכי קשים שיש בליגה. זו קבוצה עם המון שחקנים מצוינים, נצטרך להיות במיטבנו. יהיה קרב קשה מאוד".


זכה למחמאות מאבוקסיס. דראפיץ' (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי