חלאילה: "זה נראה שאנחנו חובבנים ושנכשלנו, אבל יש בסכנין אומץ"

אלדד שביט
אלדד שביט | אודי ציטיאט

דובר הקבוצה מהמגזר התראיין ב-103FM והתייחס למינויו של אלדד שביט: "רצינו להעביר מסר שלא הרמנו ידיים". הסיכויים לשרוד בליגת העל: "קרה בעבר שניצחנו שבעה משחקים ברציפות". סדרת הטעויות: "יש לנו אחריות"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מונדר חלאילה, דובר בני סכנין, דיבר הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לטעויות הרבות שעשתה ההנהלה, מינויו של אלדד שביט והסיכויים של הקבוצה לשרוד בליגת העל.

מינויו של שביט: "חואן לא יכול היה לשאת בכל הנטל הזה לבד, אז מצאנו לנכון להביא מאמן ולתת לו את התפקיד. אם אלדד חתום לעונה הבאה? זה לא העניין. יש שישה משחקים ויהיה להם משקל על מנת לבחון את העשייה ואת התוצאות. יכול להיות שהוא יהיה קרוב להישארות, אבל אם נראה שיש שינוי מבחינת הדרך והתוצאות זה יעשה את ההבדל עבורנו.

"ברמת ההסכם, הוא בתפקיד על מנת להציל את מה שניתן להציל. יש הבנות ויש הסכם אתי. אנחנו פיטרנו חמישה מאמנים העונה ואני מקווה אלדד לא ייכשל. יש עוד 18 נקודות בקופה, מבחינת חישוב על הנייר, קרה בעבר שסכנין ניצחה שבעה או שמונה משחקים ברציפות. אי אפשר להציב בפני אלדד את המטרה הזו, אבל הסיטואציה והמציאות הביאו אותנו בפני מצב שאנחנו חייבים להביא מאמן. רצינו להעביר מסר לכולם שבני סכנין לא הרימה ידיים".


"מגיע לאלדד שאפו על האומץ" (אודי ציטיאט)

האם שביט יסיים את העונה: "אני מאמין שכן. מגיע לאלדד שאפו על האומץ להגיע. הוא יודע על איזה חוזה הוא חתם, הוא יודע איזה שיחה התקיימה בינו לבין ההנהלה ואם הוא לא היה מרוצה אז אני מאמין שהוא לא היה בא. נתניה? אין לנו עניין להיכנס לסיפור הזה, התנהלנו אך ורק מולו. כל אחד מהמאמנים שפוטרו העונה, הייתה לכך סיבה. ההחלטה הכי שנואה על כל הנהלה היא לפטר מאמן. בסכנין, כנראה, יש מספיק אומץ ויכולת לעמוד במשימה הקשה הזו. זה לא יפה לפטר, זה נראה מרחוק כמו ניהול כושל, כמו חובבנות, אבל מי שחי את המציאות ועוקב אחרי השתלשלות האירועים חושב אחרת. יכול להיות שאנחנו טועים, אבל אנחנו עושים. יכול להיות שהיו בעיות, אבל אנחנו פועלים. השנה הזו הייתה קשה לכל אורכה. היו ציפיות גדולות ולא עמדנו בהן".

שרשרת הטעויות: "ברור שזה לא אתי ולא יפה לפטר חמישה מאמנים, אבל אי אפשר ללכת רק עם אתיקה כי יש לנו אחריות על מועדון שמייצג מגזר שלם וואנחנו צריכים לקבל את ההחלטות בזמן הנכון, ברגע הנכון ובסיטואציה הנכונה בשביל שהמועדון הזה ימשיך את הדרך שלו. אני 17 שנה בסכנין, עבדתי עם ארבע הנהלות שונות, אני היחיד שיש לו ותק כזה ואני יודע כמה זה קשה להביא הנהלה שתשקיע כסף, זמן ולב – זה לא פשוט".

החלק של השחקנים בכישלון: "בצבא לא מחליפים חיילים, תמיד מפקדים. תתאר לעצמך שנחליף את כל החיילים ונשאר את המפקד? זה לא יכול לקרות. אני מסכים שטעינו, אבל בכל זאת צריך להמשיך את הדרך. למדנו מהטעויות שעשינו העונה ואסור לשכוח שלפציעות הרבות יש חלק גדול במצב אליו הגענו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי