לוזון: "המטרה היחידה היא להישאר, זה לא זמן לחלק מדליות"

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מאמן מכבי פתח תקווה התייצב למסיבת עיתונאים לקראת המשחק ביום ראשון נגד הפועל רעננה, לצדו ישב הקשר גידי קאניוק שהתייחס לעתידו: "יש לי קבוצה באוזבקיסטן שאני שייך אליה, שם יחליטו מה יהיה"

(גודל טקסט)
כשהיא במרחק של תשע נקודות מהקו האדום וקרובה להבטחת ההישארות, מכבי פתח תקווה תארח ביום ראשון את הפועל רעננה, אותה לא ניצחה העונה, במטרה לעשות צעד נוסף לעבר ההישארות. הבוקר (שישי) נערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן גיא לוזון והקשר גידי קאניוק ולאחר מכן יצאו השחקנים לאימון.


לפי התרגול הראשוני הבוקר, לוזון מתכנן שינוי אחד בהרכב לעומת זה שניצח 0:1 את עירוני ק"ש, כאשר לידור כהן תורגל על חשבונו של אופיר מזרחי. השוער צחי גיגי התאמן, אולם רק מחר תתברר סופית מידת כשירותו, כשיוסי גינזבורג נמצא בכוננות.


"נעשה הכל כדי לנצח את המשחק ביום ראשון ולשמור על המומנטום בעצם", אמר לוזון במסיבת העיתונאים. "לא הבטחנו עדיין את ההישארות, זה בסעיף העובדות. אנחנו מחוייבים לנצח קודם כל בשביל עצמנו ובשביל זה אנחנו עובדים באימונים. מקום גבוה יותר? אין שום מטרה מעבר להישארות. לא מתעסקים לא באשדוד ולא בבני סכנין, רוצים רק לנצח את המשחק".



לידור כהן. תורגל בהרכב (אריאל שלום)



על שחקני הרכש שהגיעו בינואר: "בינתיים הם עומדים בציפיות, אבל זה לא זמן לציונים או לחלוקת מדליות. יש עוד שישה משחקים עד לסיום העונה ואז נעשה סיכומים".


שיתופם של ארמנדו קופר בנבחרת פנמה ותאי בריבו בנבחרת הצעירה: "אני חושב שהם ייצגו את עצמם ואת הקבוצה בכבוד ועשו את העבודה שלהם".



קופר. שיחק נגד נבחרת ברזיל וחזר לליגת העל (עדי אבישי)


הקשר גידי קאניוק התייצב למסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו רוצים לסיים עם סיפור ההישארות בתוך משחק או שניים. נקווה ביום ראשון לעשות ניצחון וליהנות ממה שיישאר. לסיים כמה שיותר גבוה? אלו מטרות רחוקות. לכל אחד יש את המטרות האישיות ואנחנו נשחק עד הסוף".


על עתידו: "אני לא כל כך מתעסק בזה ורוצה לסיים את העונה כמו צריך, ליהנות ממה שנשאר בששת המשחקים האחרונים. מה שיקרה בקיץ לא תלוי בי, יש לי קבוצה באוזבקיסטן שאני שייך אליה. בגדול, הם יחליטו מה יהיה איתי".



קאניוק. אמור לחזור לאוזבקיסטן, בהתאם לחוזה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי