אבי בוחבוט: "ניצחון על קריית שמונה הוא בגדר חובה"

אבי בוחבוט עם משה אוחיון
אבי בוחבוט עם משה אוחיון | דני מרון

מאמן מ.ס אשדוד החדיר אמונה בשחקניו לקראת המשחק הגורלי נגד הקבוצה הצפונית: "אם ננצח אז הכל יהיה פתוח עד לסיום, חובה להאמין". לינגאנה ייעדר, מרסיאל עשוי לערוך הופעת בכורה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
כשהיא סוחבת על גבה את כל ליגת העל, מ.ס. אשדוד תארח מחר (שבת) באצטדיון הי"א את עירוני קריית שמונה במשחק שמוגדר כתקווה האחרונה לניסיון לשרוד בליגה. המאמן אבי בוחבוט דאג לאורך האימונים האחרונים להחדיר אמונה בקרב השחקנים, ואמר שבכדורגל הכל אפשרי ועד שזה לא נגמר זה לא נגמר.


אשדוד נמצאת כעת במקום ה-14 והאחרון עם 22 נקודות, ולעירוני קריית שמונה שבמקום ה-11 יש 30 נקודות. אבי בוחבוט אמר לשחקניו: "ניצחון בבית הוא בגדר חובה בכדי להוריד את הפער מקריית שמונה לחמש נקודות. אם ננצח אז הכל יהיה פתוח בחמשת המשחקים האחרונים. כבר עברתי סיפורים מהסוג הזה, פשוט חובה לנצח ולהאמין".


בוחבוט הוסיף: "ברור לנו שאם אנו רוצים לשמור על איזשהו סיכוי להישאר בליגה אנחנו חייבים לנצח מחר. האווירה בימים האחרונים טובה מאד, החבר'ה רוצים ונחושים לנצח, כי כל תוצאה אחרת עשויה לחרוץ את גורל הקבוצה. נכון שאנחנו כבר לא תלויים בעצמנו, אבל קודם כל נצטרך לנצח ואח"כ להסתכל על יתר הקבוצות. כל עוד יש סיכוי לעשות את זה, אנחנו נעשה הכל כדי להמשיך ולהילחם על מקומנו בליגת העל".



בקבוצה מעיר הנמל מבינים כי הסיכוי לשרוד בליגת העל נמוך. גורם בכיר במועדון טען: "חובה להבין את המציאות גם כשהיא עכשיו לא מעודדת. הפסדנו בשלושת המשחקים האחרונים שהוגדרו כמשחקי העונה, אבל ננסה לנצח את קריית שמונה ולהאמין שהדברים יסתדרו אחרת בטבלה עד לסיום העונה".


השוער יואב ג'ראפי ששב ממשחקי נבחרת ישראל עודד את חבריו שקיימו שיחת שחקנים והבטיחו לשחק על כבוד המועדון עד השריקה האחרונה. צוות המאמנים אבי בוחבוט ומשה אוחיון לא אהבו את האימון אתמול ושלחו בזעם את השחקנים למקלחות רבע שעה לפני סיום האימון בשל חוסר רצינות ומוטיבציה ירודה. מהמשחק ייעדר איסו לינגאנה בשל הרחקה. ז'והאן מרסיאל עשוי לערוך הופעת בכורה.



אבי בוחבוט ומשה אוחיון. לאשדוד עוד יש סיכוי? (דני מרון)


בתוך המועדון מבינים כי סיפור ליגת העל הסתיים ומעבר לאמירות המוכרות במצבים מהסוג הזה, מ.ס. אשדוד כנראה תשחק בעונה הבאה בימי שישי ושני בליגה הלאומית. למעט שחקני בית בודדים, רוב שחקני הרכש הזרים והישראלים יעזבו את המועדון. תבנה קבוצה חדשה שלא תגרור את עונת הירידה הנוכחית למשימת החזרה לליגת העל כבר בעונה הבאה.



הרכב משוער: יואב ג'ראפי, יובל שפונגין, ניר ברדע, עוביידה חטאב, אביב סולומון, ז'והאן מרסיאל, בנצי מושל (יובל יעקובוביץ'), רועי גורדנה, דן ביטון, רומאן הבראן, שגיב יחזקאל (גל צרויה). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי