אחמדי יחזור לסגל, שמיר: "ניצחון באשדוד יסגור את הסיפור"

עדן שמיר
עדן שמיר | מאור אלקסלסי

הקשר האלבני של קריית שמונה שב מפציעה ואמור להתחיל על הספסל במשחק החוץ הקריטי נגד נועלת הטבלה (שבת, 18:00). הקפטן: "שמים את ההפסדים מאחורינו ובאים במטרה לנצח"

(גודל טקסט)

כאשר שמונה נקודות מפרידות בינה לבין הקו האדום, קריית שמונה תתארח מחר (שבת, 18:00) באשדוד, שניצבת במקום האחרון הטבלה וזקוקה נואשות לנקודות. מנגד, החבורה של תומר קשטן יודעת שנקודה תקרב אותה להישארות בליגת העל.

הצפוניים חלמו להתברג בפלייאוף העליון, אך רשמו שני הפסדים רצופים ומצאו את עצמם מסובכים בתחתית. במועדון מבינים שהפסד נוסף יוביל לכך שהקבוצה תיקלע למאבקי ההישרדות.

לרשותו של קשטן יעמוד סגל מלא לאחר שובו של ואלון אחמדי מפציעה בברך שהשביתה אותו במשך חודשיים וחצי. מלך הבישולים של הקבוצה תורגל לסירוגין בהרכב, אולם קיימת אפשרות כי יתחיל את המשחק על הספסל וישתלב במהלך המחצית השנייה.

"יש למשחק הזה חשיבות מאוד גדולה עבורנו", אמר הקפטן עדן שמיר בראיון לאתר הרשמי של המועדון. "אנחנו רוצים לשוב למסלול חיובי וכמובן להתרחק מהתחתית. זו הזדמנות מצוינת נגד יריבה ישירה לקרבות תחתית. אנחנו שמים מאחורינו את ההפסדים ובאים לנצח".


אמור לפתוח על הספסל. ואלון אחמדי (מאור אלקסלסי)

על כך שקרית שמונה לא ניצחה העונה את אשדוד: "אנחנו פחות חושבים על זה ופשוט באים ורוצים לנצח. אנחנו מודעים למצב בטבלה ויודעים שניצחון ירחיק אותנו מהקו האדום ויסגור את הסיפור כמעט לחלוטין".

על הסגל המלא שיעמוד לרשות הקבוצה: "אני חושב שזה אולי המשחק הראשון העונה, או אחד הבודדים, שנהיה בסגל מלא. זה מאוד חשוב לנו ומוסיף לנו הרבה כוח שהיה חסר לנו בקבוצה לאורך רוב שלבי העונה. נקווה שמי שחזר יעזור לנו לסיים את העונה בצורה טובה".

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, קובי מור, וובה בראון, עדן שמיר, סמואל בראון, איסמעיל ריאן, לוי גרסיה, יואל אבוחצירא (ואלון אחמדי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי