זוארץ: "מכבי ת"א ראויה לתואר". רגב: "לקחה אליפות בסטייל"

מירי רגב, שינו זוארץ
מירי רגב, שינו זוארץ | יח"צ

יו"ר ההתאחדות לכדורגל היוצא פרגן לאליפות המוקדמת של הצהובים: "סיפקה כדורגל איכותי והבליטה שילוב של שחקני בית וזרים משמעותיים. שרת הספורט הגיבה: "זו הייתה עונה מושלמת, בע"ה בקיץ גם ליגת האלופות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שבת) 0:1 את מכבי חיפה והבטיחה באופן רשמי את תואר האליפות לאחר גלות של ארבע שנים, דבר שגרם לתגובות אוהדות רבות לעונה הנפלאה של ולמידיר איביץ' וחבורתו שזכו בתואר בזמן הקצר ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי.

יו"ר התאחדות לכדורגל שינו זוארץ אמר: "ברכות למכבי תל אביב על הזכייה בתואר האליפות באופן כה מרשים. מכבי תל אביב היא אחת מקבוצות הפאר של הכדורגל הישראלי והזכייה באליפות היא פרס ראוי עבור כל העוסקים במלאכה: בעלים, צוות מקצועי וניהולי, שחקנים וכמובן האוהדים והאוהדות. מכבי נהנתה מאיכויות גבוהות לאורך כל העונה, סיפקה רגעים רבים של כדורגל איכותי והבליטה שילוב מבטיח בין שחקני בית וישראלים מצטיינים לזרים משמעותיים. כל אלה הובילו לחגיגה גדולה בצהוב. ברכות"

שרת התרבות והספורט מירי רגב הוסיפה: "ברכות למכבי תל אביב על הזכייה באליפות המדינה בכדורגל. מזל טוב לשחקנים, למאמן, לצוות ההנהלה ולכל האוהדים בצהוב ובכחול. זו הייתה עונה מושלמת של מכבי תל אביב שזכתה באליפות בסטייל וביכולת מרשימה ושברה שיאים. בע"ה אחרי הקיץ גם בליגת האלופות!".


שחקני מכבי תל אביב חוגגת אליפות מרשימה. יעפילו לליגת האלופות בקיץ? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי