שהר עקף את ברדה ברשימת הכובשים של ב"ש בכל הזמנים

בן שהר
בן שהר | אודי ציטיאט

החלוץ עלה למקום השמיני במועדון עם צמד במהפך ב-1:4 על הפועל חדרה וזכה למחמאות מהמאמן: "לא מובן מאליו שחלוץ רץ מרחקים כאלה. יש בו ברכה". בכר עצמו קיבל שבחים על ניהול המשחק והחילופים

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עשתה אתמול (שבת) צעד חשוב בדרך להשגת המטרה – מקום שני וכרטיס לאירופה. הניצחון המשכנע 1:4 על הפועל חדרה איפשר למלך שערי הקבוצה, בן שהר שכבש צמד מסחרר, לשפר עמדות בדרך אולי לראש טבלת הכובשים של ליגת העל.

זוהי העונה השלישית ששהר מגיע למאזן דו ספרתי במדים האדומים של באר שבע. העונה הוא חתום כבר על תריסר שערים, בדומה לאלירן עטר כאשר שניהם ניצבים יחד בפסגת המבקיעים. בטבלת הכובשים של הפועל באר שבע בכל הזמנים טיפס החלוץ הפורה למקום השמיני, כשבאמתחתו 64 שערים. אגב, במקום הראשון צועד בביטחה שלום אביטן (117 שערים). במאזנו של מאור מליקסון, מבשל השער הראשון אתמול, יש 76 בישולים, והוא במקום השלישי בטבלת הטבחים הדרומית, אחרי אליהו עופר ורפי אליהו.

"מעבר לשערים שהר עובד קשה, ואני מאמין בשחקנים שעובדים", החמיא המאמן ברק בכר לכובש המצטיין שלו. "הוא רץ מרחקים גדולים יותר מכולם, זה לא מובן מאליו, בטח לא לחלוץ. יש בו ברכה".

האסלביינק. צמד ראשון העונה להולנדי (אודי ציטיאט)
האסלביינק. צמד ראשון העונה להולנדי (אודי ציטיאט)

בכר גרף מחמאות על ניהול המשחק, כשהגיב היטב לפיגור במחצית הראשונה. המחליפים – נייג'ל האסלביינק ומיכאל אוחנה – עשו את ההבדל, ובעשרים הדקות האחרונות הזכירה באר שבע את ימיה היפים. ההולנדי סיים תקופת יובש ארוכה וכבש צמד ראשון העונה.

הבלם לואי טאהא המשיך את המומנטום החיובי מהופעותיו בנבחרת והציג משחק שקט ובטוח במרכז ההגנה הבאר שבעי. "עשינו סוויץ' בראש, בנבחרת זו אופרה אחרת. מגיע לבכר פירגון על החילופים, הכניסה של נייג'ל ואוחנה חוללה שינוי גדול. כל אחד מאיתנו נתן 200%. רק עם לחימה ורצון מנצחים משחקים כאלה. זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה נגד חדרה. במועדון כמו שלנו שואפים להגיע הכי גבוה, הכרטיס לאירופה חשוב למועדון והעיניים שלנו שמה. מכבי? מגיע להם לזכות באליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי