בחדרה לא מתרגשים: "הראש של השחקנים לא היה במשחק נגד באר שבע"

אילון אלמוג
אילון אלמוג | אודי ציטיאט

במועדון אומנם התאכזבו מהשערים שספגו בדקות האחרונות, אבל בטוחים כי היכולת בעוד שלושה ימים נגד נתניה תהיה שונה. אליאס נעדר כבר מספר שבועות מאימונים, נבחן מחנה אימונים באוסטריה

(גודל טקסט)

בהפועל חדרה יצאו ברגשות מעורבים מההפסד 4:1 להפועל באר שבע אתמול (שבת). במועדון הבינו כי עלו למשחק עם ההרכב המשני ואף היו טובים יותר במשך כ-70 דקות, ואז הגיעה הנפילה. בקבוצה ציינו כי מלכתחילה הראש של השחקנים ממוקד למשחק חצי גמר גביע המדינה ביום שלישי.

"הראש של השחקנים לא היה במשחק נגד באר שבע ואפשר להבין זאת. מאוד רצינו לנצח ואף הפגנו יכולת טובה במשך משחק וחצי, ונפלנו", אמרו בחדרה, "עלייה לגמר תשכיח גם את ההפסד הזה".

בכל מקרה, בצוות המקצועי לא היו מרוצים מההפקרות בהגנה בעשרים הדקות האחרונות והמאמן ניסו אביטן ייתן את הדעת על כך. מעבר לכך, בהרכב חדרה חסרו גם הקשרים מנשה זלקה וג'ורג' פוצ'יבה המורחקים, שיחזרו לגביע. מעבר לכך במועדון מהשרון מקווים כי כבר מחר יימכרו כל 3,000 שהוקצו לקבוצה לחצי הגמר.

אילון אלמוג.
אילון אלמוג. "עלייה לגמר תשכיח את ההפסד" (אודי ציטיאט)

בנושא אחר, מי שנעדר מהסגל בתקופה האחרונה הוא הקשר יוני אליאס שהושאל בחודש ינואר מהפועל באר שבע במסגרת עסקת המכירה של קווין טאפוקו. בחדרה סיפרו כי לשחקן ישנן בעיות מול המוסדות הצבאיים, השחקן המשרת בצה"ל כבר לא הגיע כשבועיים לאימוני הקבוצה וטרם ברור מתי יחזור.

מעבר לכך, במועדון טרם הודיעו רשמית מי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה ומחכים לתשובה הסופית של ניסו אביטן, אבל האחרון כבר החל לחשוב על ההכנות לעונה הבאה כאשר בחן לאחרונה מחנה אימונים שככל הנראה ייערך באוסטריה. אגב, לאחרונה הבהירו לאביטן כי יעדיפו את התשובה לגבי עתידו כבר בסוף השבוע לאחר משחק חצי גמר גביע המדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי