אכזבה במכבי חיפה: "כל החלוצים שותפו ואף אחד לא כובש"

ירדן שועה
ירדן שועה | דני מרון

הקבוצה של מרקו בלבול ספגה את ההפסד השני ברציפות ב-1:0 למכבי תל אביב. דוס סנטוס עשוי לעזוב את ישראל לפני סיום העונה, ביקורת על ההתנהגות של מנדג'ק לאחר חילופו

(גודל טקסט)

אכזבה במכבי חיפה לאחר ההפסד 1:0 אתמול (שבת) למכבי תל אביב. במועדון מדברים על כך שהתל אביבים לא היו טובים יותר מהירוקים, אך עדיין ניצלו חוסר ריכוז בהגנת חיפה והצליחה לכבוש שער בודד במשחק. עיקר הטענות במועדון היו דווקא לחלק ההתקפי, ששוב לא מצא את הרשת והתקשה להגיע למצבים קורצים מול שערו של פרדראג ראיקוביץ.

"יש לנו בעיה בחלק ההתקפי. אנחנו לא יצירתיים בחלק האחרון של המשחק ונצטרך לתת את הדעת על כך", אמרו במועדון הירוק, "לא יכול להיות ששני משחקים ברציפות אנחנו לא כובשים, וזה כשכל החלוצים בסגל שותפו במשחקים האלה. לא היינו מספיק חדים".

בלבול עצמו סיכם ואמר: "אני לא אוהב להפסיד, אבל שיחקנו משחק קשה נגד הקבוצה שהוכיחה שהיא הטובה בליגה. באנו בגישה הנכונה והשחקנים לא ויתרו עד לדקה האחרונה. הייתה חסרה לנו חדות בחלק ההתקפי ונעבוד על זה". מי שזכה לביקורת היה הקשר גו'רג' מנדג'ק, שלא אהב את החילוף שלו במחצית השנייה ואף הביע את אכזבתו לעבר הספסל. בחיפה אמרו: "כל שחקן צריך להבין שיש מאמן וצוות מקצועי שאחראים וצריך לכבד את זה". בלבול אמר על כך: "אף שחקן לא אוהב להיות מוחלף וזה טבעי, אבל אם יש בעיות כאלה ואחרות נפתור אותם במועדון".

שועה.
שועה. "יש לנו בעיה בחלק ההתקפי" (דני מרון)

בנושא אחר, מי שנותר אתמול מחוץ לסגל פעם נוספת היה הבלם אליסון דוס סנטוס. חיפה עלתה למשחק עם שלושה בלמים כאשר רמי גרשון עלה כמגן שמאלי, משמע לא היה אף בלם טבעי על ספסל הקבוצה וכאמור הצוות המקצועי בחר שלא לשתף את הברזילאי. דוס סנטוס מחזיק בחוזה לעונה הבאה, ובקרוב יתחילו שיחות בין נציגי השחקן לנציגי חיפה בכדי להתיר את חוזהו, ולא מן הנמנע שהברזילאי יבקש לעזוב לברזיל עוד לפני סיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי