שמחה באשדוד: "בכדורגל האמונה הופכת הכל למציאות"

שחקני מ.ס. אשדוד
שחקני מ.ס. אשדוד | צילום: אלוני מור

הניצחון החשוב על קריית שמונה הכניס רוח חדשה באשדוד שמאמינה שאפשר לשרוד בליגה. יחזקאל היה מאושר משער הבכורה שלו במועדון. מחמאות לצמד המאמנים בוחבוט ואוחיון. בקבוצה עודדו את עוביידה חטאב

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד מרוצים מאוד לאחר הניצחון 2:3 על עירוני קריית שמונה אתמול. הניצחון, שצימק את הפער מהקו האדום לחמש נקודות בלבד, כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום, הכניס רוח חדשה בקבוצה שמאמינה שאפשר לשרוד בליגה. באשדוד לא זוכרים כבר הרבה זמן מראות כה שמחים בחדר ההלבשה שהיה נראה כמו של קבוצה שהעפילה למשחק גמר גביע המדינה.

גורם במועדון אמר: "בספורט הכל אפשרי, וכל עוד יש סיכוי להישאר בליגה אנחנו נילחם בכל הכוח. בכדורגל האמונה גורמת לכל דבר להפוך למציאות. עצרנו את האוטובוס למשחקי יום שישי ושני ברחבי ישראל, לשם כבר שלחו אותנו".

צמד המאמנים, אבי בוחבוט ובעיקר משה אוחיון שהיה האיש מקצה הספסל שהחליט על החילופים שהפכו את המשחק, קיבלו מחמאות. במחזור הקרב תצא אשדוד למשחק חשוב באצטדיון רמת גן נגד הפועל רעננה, כשתוצאות משחקי ההשלמה הערב ומחר עשויים להוביל לכך שעוד קבוצה או שתיים ייקלעו למאבקי התחתית. לאימון המסכם ביום שישי הגיע הקפטן הפצוע טום בן זקן שעבר לפני למעלה מחודש ניתוח ברצועות הברך ועודד את חבריו לקראת שארית העונה.


בוחבוט ואוחיון. במועדון החמיאו (עדי אבישי)

השחקן המאושר במגרש היה החלוץ שגיב יחזקאל שהיה מושאל לפני שנה לעירוני קריית שמונה ולא המשיך בצפון. החלוץ כבש שער יפה והשווה את התוצאה ל-1:1 , שער הבכורה שלו בקבוצה, וגם היה הגורם לפנדל השנוי במחלוקת לזכות הקבוצה.  שחקנים באשדוד טענו בסיום כי הקבוצה קופחה לאורך העונה במספר פנדלים הזויים נגדה:" כל הזמן אמרתם שהדברים מתאזנים בהחלטות שיפוט וכך היה הפעם".

האכזבה הגדולה של המועדון היא בשל מיעוט אוהדים ביציעים. רק כ-300 צופים הגיעו אתמול למשחק באצטדיון הי"א.  באשדוד עודדו את הבלם עוביידה חטאב שהחלטת בית המשפט העליון שלחה אותו ל – 15 חודשי מאסר בפועל והשחקן יגיש ערעור על ההחלטה באמצעות פרקילטו.


שגיב יחזקאל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי