אבוקסיס על חצי גמר הגביע: "במשחק אחד אפשר לעשות הכל"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

דאגה בבני יהודה בעקבות פציעתו של הקפטן עזוז שסובל ממתיחה קלה ברצועה הפנימית של הברך. יעבור מבחן כשירות לחצי הגמר. קוויאר היה אמור לשחק מחצית אחת אבל הפציעה שינתה את התוכניות. קונסטנטין ישוב להרכב

(גודל טקסט)

בבני יהודה נרשמה אכזבה קלה לאחר התיקו 1:1 נגד מכבי נתניה אמש במושבה. הזהובים קיוו להגיע למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב ביום רביעי עם ניצחון ומומנטום טוב, אבל תנאי מזג האוויר הלא פשוטים בתוספת ליכולת די בינונית של השחקנים, מנעו מהקבוצה לנצח, ובני יהודה הסתפקה בשער השיוויון של יובל אשכנזי. הקבוצה של אבוקסיס ניצחה רק משחק ליגה אחד מחמשת האחרונים שלה.

הקפטן איציק עזוז שהוחלף במחצית, נמצא בספק גדול לקראת המשחק. עזוז, שסובב את ברכו, סובל ממתיחה קלה ברצועה הפנימית של הברך ויעבור טיפולים. יעבור מבחן כשירות לקראת משחק חצי הגמר ברביעי. פציעתו של עזוז מנעה מהמאמן יוסי אבוקסיס לתת מנוחה לבלם הוותיק קרלוס קוויאר שהיה אמור לשחק מחצית אחת בלבד כדי לא להעמיס עליו שני משחקים רצופים בתוך ארבעה ימים. הפציעה שיבשה את התוכניות.

מי שלא שותף אתמול ועשוי לשוב להרכב נגד מכבי תל אביב הוא תאמבי סגס שאמור לפתוח לצידו של איסמעילה סורו בקישור. המגן שי קונסטנטין, עלה כמחליף בדקה ה-80, וגם הוא יפתח בהרכב ברביעי.


איציק עזוז. בספק לחצי הגמר (מאור אלקסלסי)

יוסי אבוקסיס היה מרוצה משחקניו ואמר בסיום: "המוכנות שלנו הייתה במאה אחוז וראיתי שחקנים שהתאבדו על המגרש". המאמן הוסיף לקראת חצי גמר הגביע: "זה משחק עונה מבחינתנו, נגד הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל במשחק אחד אפשר לעשות הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי