לחץ גדול בקרית שמונה: "אם לא נתעורר בקרוב נרד ליגה"

תומר קשטן
תומר קשטן | מאור אלקסלסי

חשש בקבוצה הצפונית לאחר עוד הפסד, הפעם 3:2 למ.ס. אשדוד: "לא מצליחים לעצור את כדור השלג". טענות כלפי השיפוט: "עצוב שזה המצב, חבל שלא הכניסו VAR לפלייאוף התחתון". מסתמן: קשטן לא ימשיך בעונה הבאה

(גודל טקסט)

לחץ גדול וחשש אמיתי מפני ירידת ליגה בקרית שמונה, בעקבות ההפסד הכואב אמש (שבת) 2:3 באשדוד. בעקבות ההפסד, ועוד לפני משחקה של בני סכנין הערב בטדי, התקרבה קרית שמונה מרחק חמש נקודות בלבד אל הקו האדום, כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון ו-15 נקודות בקופה.

נכון לעכשיו, טוענים בסביבת הבעלים איזי שירצקי שהוא לא מתכנן זעזוע מיידי בעמדת המאמן ולא נראה שפיטורי תומר קשטן נמצאים על הפרק. יחד עם זאת ברור שמעמדה הרעוע של הקבוצה חרץ בוודאות את עתידו של קשטן, שלא ימשיך בוודאות בעונה הבאה.

במועדון נשמעו אמש טענות קשות כלפי צוות השיפוט בראשותו של עידן לייבה, בעיקר על פנדל שגוי לטענתם שנשרק לזכות אשדוד, אותו ניצל רועי גורדנה המקומי כדי לכבוש. "זו לא פעם ראשונה שהשופטים הורגים אותנו העונה", אמר גורם במועדון, "כבר התרגלנו לזה ועצוב שזה המצב. אין טעם לבקש הכנסת VAR לפלייאוף התחתון, כי קבוצות כבר ביקשו וקיבלו תשובה שלילית, אז חבל על הזמן".

קשטן. אחרי פלייאוף תחתון כזה, כיסאו בק
קשטן. אחרי פלייאוף תחתון כזה, כיסאו בק"ש יתפנה (מאור אלקסלסי)

שחקן בקבוצה הוסיף: "המצב כאן קשה מאוד. אנחנו לא מצליחים לעצור את כדור השלג ואם לא נתעורר נרד ליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי