בפ"ת הסבירו את התיקו החלש: "שתי הקבוצות היו בלחץ"

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | עדי אבישי

קאניוק, שהקדיש את הגול לאשתו: "לא נוח להיות באי וודאות כל שנה. פחטאקור תחליט מה יהיה". שמותיהם של אז'ובל ואלו עלו במועדון. סיבוק ייעדר נגד בית"ר ירושלים. משחק אימון ייערך מול שמשון כפר קאסם

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת לא לקחו קשה מדי את תוצאת התיקו 1:1 אמש (ראשון) באצטדיון המושבה נגד הפועל רעננה. הקבוצה של גיא לוזון אמנם הובילה ראשונה, אך לקראת הסיום, ביחד עם יריבתה, נראה הייתה שמכוונת לנקודה אחת.

"צריך להבין שאמנם הרמה הייתה נמוכה והיה משחק שקשה לצפות בו, אבל אין ברירה, שתי הקבוצות רצו קודם כל לא להפסיד והיה לחץ. זה מאבקי תחתית ואם חס וחלילה היינו מפסידים, אי אפשר לדעת מה היה קורה", אמר גורם בכיר במועדון.

השוער צחי גיגי, שיועד לפתוח אתמול, לא היה בסגל, כאשר לפני תחילת המשחק, החליטו בצוות הרפואי שבשל העובדה שהפציעה יחסית טרייה, אין טעם לסכנו ולתת לו זריקה. בפתח תקווה יקוו כי גיגי יהיה כשיר למשחק בשבת מול סכנין.


"היה לי חושב לכבוש". גידי קאניוק (אריאל שלום)

מי שזכה למחמאות היה הקשר גידי קאניוק, שחזר לכבוש בליגה, לראשונה מאז המחזור השישי מול הפועל ב"ש. כפי שכבר פרסמנו, בפ"ת יפנו לפחטאקור במטרה להשאירו, אך גם בקבוצה מודעים לכך שתג המחיר שלו גבוה ולא יעמדו בו (700 אלף יורו, כאשר בפ"ת טוענים שלהם אפשרות לרכוש אותו בחצי מיליון יורו). מה עוד שלקאניוק אין אופציה בעסקת ההשאלה לפ"ת, עם חוזה מוכן לעונה הבאה.

"אני שמח לכבוש, אבל היה לי יותר חשוב לנצח", אמר הקשר בסיום והסביר את החגיגה לאחר כיבוש השער (לכבוד אשתו שנמצאת בהריון): "הבטחתי לאשתי שהיום אני מבקיע ואני שמח שחזרתי להבקיע אחרי הרבה זמן. אני רוצה לסיים עם סיפור התחתית כמה שיותר מהר. אנחנו נראים הרבה יותר טוב. אנחנו עדיין תלויים בעצמנו ובגרף עלייה מאז התבוסה להפועל שעדיף לשכוח אותה. נקווה לנצח בסכנין ולהתקדם הלאה".

על עתידו: "כמו שכבר אמרתי, אני חתום באוזבקיסטן לחצי שנה נוספת ונראה מה יתפתח לקראת הקיץ. לא נוח להיות באי וודאות כל שנה, אבל אני מאמין באלוהים וכל מה שקורה הכל לטובה. יש לי חוזה במקום כלשהו וזה לא שאין לי חוזה. יש לי אופציה לעוד שנתיים. חוזה קבוע במקום שאשאר בו? יש רצוי ויש מצוי. שהגעתי למכבי ת"א אמרתי שאני רוצה לעשות חצי שנה טובה שם ואז להישאר שלוש שנים. זה לא יצא וכמעט לא שיחקתי. חזרתי לפה הביתה ואני שמח שהעונה היא די סבירה. בסופו של דבר, פחטאקור תחליט מה יהיה".


גידי קאניוק במדי פחטאקור. ישוב לאוזבקיסטן בתום העונה? (האתר הרשמי)

על קבוצתו בעונה שעברה שלקחה אליפות: "לא יצא לי לדבר עם שחקנים כי הייתי מרוכז במשחק שלנו מול רעננה. אני שמח בשבילם ומגיע להם, כי הם עשו עונה גדולה, שאני לא זוכר כמוה. יש שם שחקנים שהם חברים טובים ולא צריך לדבר עליהם. אני מאחל להם בהצלחה והלוואי שייקחו עוד 30 אליפויות רצוף".

מי שנראה מאוכזב בסיום הוא החלוץ לידור כהן שתורגל בהרכב ביום שישי, אך לבסוף לא פתח, משחק נוסף. כהן, מסיים את חוזהו בסוף העונה הבאה, כשבתחילת העונה בפ"ת הציעו לו להאריך את חוזהו, אך המגעים בין הצדדים מאז לא התקדמו.


עתידו פתח תקווה עדיין לא ברור. לידור כהן (אריאל שלום)

לצד המאבקים על ההישארות בליגה, בפ"ת כבר חושבים גם על העונה הבאה. מי ששמותיהם עלו כמועמדים לחיזוק בעונה הבאה הם בן אז'ובל ודור אלו. אז'ובל, כבר היה מועמד לפתח תקווה בקיץ אך העדיף לעבור להפועל חיפה, שטרם החליטה אם לממש את האופציה עליו. אלו מועמד, עם או בלי קשר לאופציה שצפויה להיות ממומשת על עיסא סיסוקו, כשגם הפועל ת"א עוקבת בעניין. בכל אופן, המגן לא מעוניין בעסקת השאלה וירצה לחתום בקבוצה חדשה על חוזה ארוך טווח, אם יעזוב את הפועל באר שבע.

הבלם תומאש סיבוק, ספג אמש את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו, שיגרום לו להחמיץ את המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי, בעוד שני מחזורים. היום בצהריים, יערכו השחקנים המחליפים משחק אימון מול שמשון כפר קאסם, עימה נפגשו למשחק ידידות בחודש שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי