כץ: "היה משחק נהדר, חסרונו של תמאש לא השפיע"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה החמיא לשחקנים למרות משחק נוסף ללא ניצחון. מימר זעם על עליהום מהקהל. השחקנים והצוות נסעו לביתו של הרומני לאחר המשחק. אראל: "הוא יודע שטעה, אך הוא מנהיג, אחד שעוזר לכולם ואנחנו מאחוריו"

(גודל טקסט)

המשחק בין הפועל חיפה להפועל תל אביב אומנם הסתיים אתמול בתיקו מאופס אבל לא מעט אמוציות היו במועדון האדום מהכרמל לאחר המשחק. החיפאים הציגו את אחד המשחקים הטובים של התקופה האחרונה אך שוב לא כבשו ולא הצליחו להשיג ניצחון נכסף.

הדבר שמעט העיב על המשחק הייתה תגובת הקהל החיפאי לאחר החילוף שביצע המאמן שרון מימר כאשר בחר להוציא את גילי ורמוט. מימר נשמע מתוסכל לאחר המשחק ואמר: "אני לא חייב לאף אחד הסברים לגבי החילוף ובכל זאת גילי לא התאמן באופן סדיר בתקופה האחרונה והרגיש עייפות, לכן בחרנו להוציא אותו. כואב לי שבכל משחק יש איזשהו עליהום על ההחלטות וכאילו שמחכים להחלטה כזאת או אחרת בשביל לבקר אותה. אני כבר יושב זמן רב ומנסה להבין מה עשיתי לא בסדר כי היה לנו משחק טוב".

גם הבעלים יואב כץ בחר להחמיא לקבוצתו: "זה היה משחק טוב מאוד ואחד הטובים בתקופה האחרונה. כבשנו שער חוקי והגענו לשני מצבים מצוינים שהוחמצו. בסך הכל השחקנים עשו עבודה פנטסטית אך לצערי לא ניצחנו. אני חושב שהאירועים בשבוע האחרון לא השפיעו על השחקנים ופרט לתמאש היו חסרים גם סויסטדט וגולדברג ומגיע קרדיט גדול לשחקנים שעדיין הציגו כדורגל טוב".


מתוסכל מתגובות האוהדים לאחר המשחק נגד הפועל תל אביב. שרון מימר (מאור אלקסלסי)

האירוע הנוסף שהיה סביב המשחק הייתה יציאתו למעצר בית של גבריאל תאמאש שזכה לתמיכה לפני המשחק של עשרות אוהדים שהגיעו לביתו וגם במהלך המשחק האוהדים קראו בשמו ואף לבשו חולצות עם הכיתוב שלו. תאמאש בשלב הראשוני נמצא במעצר בית ולא יוכל לצאת לאימונים ולמשחקים ונציגיו מקווים כי גם זה ייפסק מכיוון שהשחקן אינו מהווה סכנה במידה ורישיונו נשלל. מיד לאחר המשחק נסעו כל השחקנים והצוות לביתו של הבלם בכדי להביע בו תמיכה.

קשר הקבוצה גל אראל, התייחס לכך ואמר:" חשוב לי להגיד שאני לא מסכים עם המעשה של תמאש וגם הוא יודע שהוא עשה טעות אבל כחבר שלו שמכיר אותו שנה וחצי אני יודע שמדובר באדם שעוזר לכולם והוא דמות צבעונית ומנהיג בחדר ההלבשה. אני חושב שהאירועים סביבו לא פגעו בנו והיה לנו שבוע אימונים מצוין".


"תמאש מנהיג בחדר ההלבשה". גל אראל (מיכאל וייסרמן)

גם יואב כץ עצמו דיבר על היום הבא סביב הפרשה והבהיר: "אנחנו משאירים את פיתרון הסוגיה לבית המשפט ואנחנו נמתין להחלטה של בית המשפט. כאשר בית המשפט יפסוק אז תתחיל העבודה של הפועל חיפה והעבודה של הפועל חיפה זה לגרום לתמאש ולסובבים שהיו איתו לא לשתות בצורה מופרזת ולבטח לא לנהוג אחר כך".

בנוסף אראל התייחס לעליהום עליו דיבר מימר ואמר: "לא נעים לראות את הקהל ככה ואנחנו רוצים את הקהל התומך שהיה איתנו בשנה שעברה שם ראינו את העוצמות שלו. אני אישית חושב שזה ישתנה לאחר הניצחון הבא שלנו. יש קארמה בכדורגל ורגעים שלא הולך אבל נצטרך לעשות את העבודה שלנו. יש לנו עוד הרבה מטרות העונה כאשר העיקרית לסיים את העונה במקום השביעי ובכלל אני חושב שאיך שאתה מסיים את העונה אז ככה אתה מתחיל את העונה הבאה".


"המטרה העיקרית לסיים את העונה במקום השביעי" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי