בהפועל חיפה ינסו לארגן פגישה בין האוהדים לשרון מימר

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

במועדון לא אוהבים את ההתנהלות של האוהדים כלפי המאמן שצפוי להמשיך גם בעונה הבאה. טרם ברורה חומרת פציעתו של דילמוני, אראל ביקר בכפר הנוער

(גודל טקסט)

לאחר התיקו המאופס נגד הפועל תל אביב ביום שני, בהפועל חיפה כבר חושבים על המשחק בשבת הקרובה נגד עירוני קריית שמונה. בחיפה רוצים לחזור מהר ככל שניתן למסלול הניצחונות ולהבטיח סופית את ההישארות בליגה.

בינתיים, במועדון שוב לא אהבו את העליהום כנגד המאמן שרון מימר מצד הקהל, במיוחד לאור העובדה שמימר צפוי להמשיך עונה נוספת בקבוצה. בכרמל רוצים לארגן פגישה בין האוהדים לבין מימר על מנת ללבן את הרוחות ולאפשר שקט כלפי המאמן עד לסיום העונה וגם לעונה הבאה. "מימר עשה דברים גדולים העונה ולאחרונה זה פחות עובד, אבל המאמן והצוות המקצועי עובדים קשה כדי להחזיר הקבוצה למסלול הניצחונות", אמרו בחיפה.

מבחינה מקצועית, חיפה שוב איבדה שחקן במשחק האחרון כאשר חן דילמוני שפתח כמגן שמאלי במקומו של שון גולדברג נפצע גם כן ולא צפוי להיות כשיר לשבת. דילמוני ייבדק בימים הקרובים ומי שצפוי לפתוח כמגן הוא לירן סרדל. בינתיים, הקבוצה ממשיכה בפעילות הקהילתית ובמסגרת יום המעשים הטובים ביקר השחקן גל אראל בכפר הנוער אהבה בקריית ביאליק. המועדון נמצא בקשר רציף עם הפנימייה בה ביקרו גם עידן שמש, אלמוג בוזגלו, נס זמיר ודובר המועדון נועם רגב.

שרון מימר.
שרון מימר. "המאמן והצוות המקצועי עובדים קשה" (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, במועדון ממשיכים לעקוב אחר התפתחויות סביב הבלם הרומני גבריאל תמאש. האחרון, שנעצר על שכרות וישב כשישה ימים במעצר, שוחרר שלשום למעצר בית ובשלב זה אינו יכול לצאת לאימונים או למשחקים. אנשי הקבוצה שביקרו את השחקן ראו ירידה דרסטית במשקלו של השחקן אבל ציינו: "תמאש בחור חזק וכבר רוצה שכל הסיפור יהיה מאחוריו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי