מסתמן: בניון יהיה מנהל מקצועי תחת אוחנה, חוגג ייקח צעד אחורה

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הבעלים והיו"ר ייפגשו עם הקשר בשבוע הבא ושם יוחלט על עתידו בצוות של בית"ר ירושלים לאחר שיפרוש. נערכה פגישה עם קלינגר, ההערכות הן שלא יחזור לאמן את בית"ר. רוני לוי המועמד המוביל להחליפו

(גודל טקסט)

ראשי בית"ר ירושלים קיימו אמש (שלישי) פגישת עבודה ראשונה לקראת ההכנות לעונה הבאה. בתחילה נפגשו הבעלים משה חוגג, יושב הראש אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש עם המאמן ניר קלינגר, שנמצא בהליך החלמה לאחר האירוע הרפואי שעבר. קלינגר שיתף את ראשי המועדון בתהליך השיקום שלו ונתן עדכון על מצבו הרפואי, שאגב הולך ומשתפר בכל יום.

נכון לעכשיו נראה שקלינגר לא יאמן עוד העונה וככל הנראה לא ימשיך כמאמן בית"ר לעונה נוספת למרות שהוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, והצדדים יסכמו בקרוב על הסכם פרידה ופיצוי על פי מה שמופיע בחוזה הנוכחי.

בסיום הפגישה עם קלינגר המשיכו ראשי המועדון בפגישה משולשת ובה דנו בהרכב הצוות המקצועי לעונה הבאה ובאופן שילובו של הקשר יוסי בניון, שצפוי להודיע בקרוב על פרישה ממשחק פעיל ומעבר לפעילות מקצועית בבית"ר.

בניון. צפוי להודיע על פרישה ממשחק פעיל (דני מרון)
בניון. צפוי להודיע על פרישה ממשחק פעיל (דני מרון)

על פי המסתמן, אוחנה ימשיך כיושב ראש ויהיה מעורב בכל הצד המקצועי, בשיתוף פעולה עם בניון שימונה למנהל המקצועי של המועדון. מוני ברוש ימשיך כמנכ"ל ואחראי על הצד השיווקי והעיסקי של המועדון ומעל כולם יהיה הבעלים משה חוגג, שצפוי לקחת צעד אחורה בכל הנוגע לצד המקצועי ומעורבותו בנושא.

בשבוע הבא, תתקיים פגישה של ראשי המועדון עם בניון ואז ייסגר רשמית תפקידו והיקף פעילותו בקבוצה. ברגע שמינויו של בניון יכנס לתוקף רשמי יחליטו כולם על זהות המאמן לעונה הבאה, כאשר שמו של רוני לוי מוזכר כמועמד מוביל לתפקיד. גם שרון מימר וחיים סילבס עשויים לבוא בחשבון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי