מסתמן: עתידו של תמאש ייקבע לאחר פגישה עם יואב כץ

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | יוני אריאלי

בעלי הפועל חיפה ינחת בעוד כשבועיים בישראל וישוחח עם הבלם הרומני לגבי המשך דרכו בקבוצה. סרדל צפוי לפתוח כמגן מול קריית שמונה, סטיוטדט יישאר על הספסל

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת נגד הפועל קריית שמונה במטרה להבטיח סופית את ההישארות בליגה. הקבוצה ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, ובה אמר המאמן שרון מימר: "עוד לא נשארנו סופית, ומה שמעניין אותי זה לשפר את היכולת ולחזור למסלול הניצחונות. צריכים לנצח ועובדים קשה בשביל זה, ויש פה קבוצה טובה שרוצה להגיע גבוה".

חוסר ניצול המצבים: "זה הכדורגל, לפעמים הולך יותר ולפעמים הולך פחות. אצל חוזז ניצול המצבים היה בהתחלה מצוין והיום פחות, אבל אני מרוצה כשמגיעים למצבים. אני שמח מהגישה במשחקים האחרונים ובטוח שנחזור למסלול הניצחונות".

קריאות האוהדים להתפטרותו: "הקהל הוא חלק מאיתנו ואני מקווה שעושים הכול כדי שהקהל יבין שאנחנו איתו. אני רוצה להתקרב לקהל שהוא חלק חשוב במועדון. אני מאוד אוהב את הקהל, הוא עזר לנו להצליח. נוצרה סיטואציה של אכזבה מאי ההעפלה לפלייאוף, והקהל לקח את זה קשה יותר מדי. אני לא עשיתי משהו רע, אני עובד קשה כדי להצליח. מבחינתי אין בעיה להיפגש איתם".

תמאש.
תמאש. "הבית שלו הפך למוקד עלייה לרגל" (יוני אריאלי)

על שטקוס: "כרגע יש לו חוזה בבית"ר, אנחנו לא מתייחסים לשום דבר אחר. אם יהיה מצב שנוכל להשאיר אותו, נשמח".

על תמאש: "אני מקווה שתמאש יחזור בקרוב אלינו אבל זה לא תלוי בנו.

דובר המועדון נועם רגב אמר: "הבית של תמאש הפך למוקד עלייה לרגל, והרבה אוהדים באים לתמוך בו".

הקבוצה תחסר לא מעט שחקנים, כמו המגינים שון גולדברג וחן דילמוני, כאשר גם הקשר השוודי רסמוס סטויטדט צפוי לפתוח שוב על הספסל. מי שישחק ככל הנראה בעמדת המגן השמאלי הוא לירן סרדל, שנכנס כמחליף במשחק נגד הפועל תל אביב. המאמן שרון מימר טרם גיבש החלטה לגבי ההרכב בשבת, אך לא מן הנמנע כי יבצע מספר שינויים בחלק ההתקפי.

שטקוס.
שטקוס. "אם תהיה אפשרות להשאיר אותו, נשמח" (מאור אלקסלסי)

מי שבוודאות לא ישחק הוא הבלם הרומני גבריאל תמאש, שכזכור נמצא עדיין במעצר בית בשל פרשת השכרות והנהיגה המופרזת מהשבוע שעבר לאחר שנעצר לשישה ימים. עורכי דינו של השחקן מנסים לגבש הקלה בכדי שהשחקן יחזור לאימוני הקבוצה. מעבר לכך עדיין לא ברור עתידו של השחקן בקבוצה. תמאש מחזיק בחוזה לעונה הבאה אך מודע לכך שהמועדון ובמיוחד הבעלים יואב כץ ראו בחומרה רבה את המקרה וטרם גיבשו החלטה בעניינו. כץ הבהיר לאחרונה כי מעדיף שתמאש קודם כל יסיים את ענייניו מול הבית המשפט ורק אז הפועל חיפה תטפל במקרה. בכל מקרה, נראה שההחלטה תתקבל במהלך שיחה בין כץ לתמאש כאשר הבעלים צפוי לנחות בעוד כשבועיים בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי