הטבה במצבו של גיגי, עשוי לפתוח במשחק החוץ בסכנין

צחי גיגי
צחי גיגי | אריאל שלום

שחקנים במכבי פתח תקווה לקראת המפגש בשבת: "זה מגרש קשה והם יאפשרו לקהל להיכנס בחינם, אבל אסור להפסיד". פסר לא התאמן עקב כאבים בברך, גם אלבז בספק. לוזון תרגל את לידור כהן ותאי בריבו בהרכב

(גודל טקסט)

כשהיא במרחק של שבע נקודות מהקו האדום, מכבי פתח תקווה תתארח ביום שבת בסכנין במטרה לעשות צעד נוסף לעבר הבטחת ההישארות, בידיעה שניצחון יקדם אותה בצורה משמעותית בתקיעת יתד בליגה הבכירה לעונה נוספת. "לא הולך להיות קל, גם כי זה מגרש קשה וגם כי הם הולכים להכניס קהל בחינם", אמרו שחקנים בפ"ת. "מצד שני, בטח שאסור לנו להפסיד".

לאחר שנעדר במשחק התיקו בתחילת השבוע מול הפועל רעננה, השוער צחי גיגי קיים במהלך השבוע מספר אימונים מלאים ודיווח על הקלה בכאביו, כאשר מחר תתקבל הערכת מצב לגבי כשירותו, כשקיים סיכוי לא רע שהשוער אכן יהיה בסגל. בניגוד לשוער, הפטן נאור פסר לא התאמן אתמול עקב כאבים בברך, כשגם החלוץ אלי אלבז סובל מכאבים בברך ובספק למשחק בשבת, למרות שערך אימון מלא. בהמלצת הצוות הרפואי, אם אלבז לא יחוש הקלה, הוא יישלח לצילום.

המאמן גיא לוזון תרגל שני שינויים בהרכב: לידור כהן החליף את הקשר הריסון מנזלה ותאי בריבו מילא את מקומו של אלבז. לוזון ביצע החלפות לסירוגין בחוליית הקישור, בעיקר בין פרנק במבוק לאיתי טאקו.


לוזון. יבצע שינויים משמעותיים במשחק בסכנין? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי