חאלד דוכי עדיין אופטימי: "נמשיך להאמין כל עוד יש סיכוי"

אוהדי בני סכנין בטדי
אוהדי בני סכנין בטדי | אודי ציטיאט

מנכ"ל בני סכנין הכניס מוטיבציה לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקווה (שבת, 18:45, בספורט3): "ננסה לסיים את העונה בצורה טובה". ההנהלה תאפשר כניסה חינם בתקווה לתמיכה של האוהדים. אזולאי וגאדיר בספק

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר התיקו 0:0 מול בית"ר ירושלים בטדי, נועלת הטבלה בני סכנין תארח מחר (שבת, 18:45, שידור ישיר בספורט3) את מכבי פתח תקווה בידיעה שזה כנראה הצ'אנס האחרון שלה לחשוב על סיכויי הישרדות בליגה. במועדון מדברים רק על ניצחון שיכול להשאיר סיכוי ובכלל מעוניינים לרשום ניצחון אחרי חמישה משחקים.

המנכ"ל חאלד דוכי, הגיע אתמול לאימון הקבוצה ואמר: "נמשיך להאמין כל עוד יש סיכוי וננסה לסיים את העונה בצורה טובה". מעבר לכך, בהנהלת סכנין החליטו לאפשר כניסה חינם לאוהדים, בתקווה כי כמות גדולה מהם תגיע לעודד את הקבוצה ברגעים המכריעים של העונה.

מבחינה מקצועית, נראה כי המאמן אלדד שביט מעוניין להמשיך בשיטת שלושת הבלמים. עלי עותמאן ייעדר בגלל הרחקה ומי שעשוי לפתוח כמגן ימני הוא מוחמד כליבאת שתורגל בעמדה זו באימונים האחרונים. שני החלוצים, שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר פצועים ובספק למשחק. ישראל זגורי נמצא בתמונת ההרכב. "כל אחד מבין את חשיבות המשחק ויודע שאנו רוצים רק לנצח. אנחנו מקווים שהפעם האוהדים יגיעו לעודד וישמחו בסיום", אמרו בסכנין.


בסכנין מקווים שהקהל יגיע לתמוך בקבוצה במשחק הגורלי (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד כליבאת, מרון גנטוס, סארי פלאח, אלבין פאנישי, עמנואל אמבולה, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, ישראל זגורי, איברהים ללה, שלומי אזולאי (מוחמד גאדיר). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי