מירקו אורמוש: "כל שחקן כאן יודע מה תהיה המשמעות אם נפסיד"

מירקו אורמוש
מירקו אורמוש | אודי ציטיאט

קשר הפועל רעננה מתכונן למשחק נגד מ.ס. אשדוד ביום ראשון: "אין להם מה להפסיד, עבורם זו הזדמנות אחרונה. חייבים לבוא מרוכזים". קורצקי: "אנחנו בכיוון הנכון, נעשה הכל כדי להישאר בליגה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח ביום ראשון באצטדיון רמת גן את מ.ס. אשדוד. לרעננה שבע נקודות יותר מאשר לאשדוד, ובקבוצה ברור שהפסד יגרור אותה מחדש למאבקי ההישרדות.

לקראת המשחק אמר המאמן מנחם קורצקי: "בסך הכל אנחנו בכיוון הנכון ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום שלנו. אשדוד יבואו למשחק ביום ראשון כהזדמנות אחרונה עבורם לנצח ולהישאר בליגה, אנחנו מבחינתנו צריכים להסתכל על עצמנו ועל המטרות שלנו – שזה אומר בראש ובראשונה להישאר בליגה ונעשה הכל כדי להצליח במשחק בשבת. אנחנו שואפים כמובן לנצח, ואני מקווה שבמשחק הזה נדע איך להוציא את מלוא הנקודות".

גם מירקו אורמוש דיבר: "אנחנו מתכוננים למשחק כמו לכל משחק אחר, אנחנו רוצים לנצח כמובן ואני בטוח שכל שחקן כאן מבין את המשמעות של המשחק ואת האפשרות שאנחנו יכולים לסיים את העונה אם ננצח, מצד שני אנחנו יכולים לסבך את המצב שלנו אם נפסיד".

מירקו אורמוש.
מירקו אורמוש. "המצב שלנו יכול להסתבך" (אודי ציטיאט)

"אני בטוח שכל השחקנים מרוכזים ב-100% לקראת המשחק. אנחנו חייבים להיות מוכנים למלחמה כי אשדוד מאוד מסוכנת ואין לה מה להפסיד, עבורם זו אפשרות אחרונה להישאר בליגה ואנחנו חייבים לבוא חכמים ומרוכזים ולנצח את המשחק הזה", הוסיף אורמוש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי