עידן ורד סובל מדלקת בכף הרגל, יחליט אם לעבור ניתוח

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

הקשר, ששיחק בתקופה האחרונה עם כאבים חמורים, יקבל מנוחה של שבוע ולאחריה יקבע אם יסיים את העונה מוקדם מהצפוי או יחכה לקיץ. הואצו השיחות עם וארן לקראת חתימה על חוזה חדש

(גודל טקסט)

עידן ורד, קשרה של בית"ר ירושלים, עבר בימים האחרונים סדרת בדיקות מקיפות לאבחון מצב פציעתו בכף הרגל, והממצאים הצביעו על דלקת חריפה בעצב. על פי המלצת הרופאים, ורד חייב לעבור ניתוח ומשמעות הדבר היא שאם יחליט לעשות אותו, הוא סיים למעשה את העונה ויחזור לאימונים רק לקראת הקיץ לטובת הכנות לעונה הבאה. ורד יקבל מנוחה מוחלטת בשבוע הקרוב ואז יחליט באופן סופי אם לעבור ניתוח כפי שהמליץ לו המומחה לכף הרגל שבדק אותו.


ורד משחק מזה חודשיים עם כאבי תופת בכף הרגל, תוך שהוא מטופל בכדורים וזריקות. מסתבר שמצב הפציעה הוחמר לאחר שורד הוכנס כמחליף במחצית השנייה של המשחק האחרון נגד סכנין, בו הוא לא תוכנן ליטול חלק. ורד קיבל זריקה לשיכוך כאבים במהלך המחצית ועלה לשחק בדקה ה-65, וגם במשחק עצמו הוא סבל מכאבים ובקושי הצליח לתפקד.


בתוך כך נערכים בבית"ר לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני במושבה. בבית"ר מצפים להשיג ניצחון ראשון בפלייאוף התחתון, כדי לסיים סופית את סיפור המלחמה בתחתית. כרגע מרוחקת הקבוצה שש נקודות מאשדוד ושמונה מסכנין, שנמצאות מתחת לקו האדום.


עידן ורד. הפציעה הוחמרה לאחר שנכנס נגד בני סכנין (דני מרון)
עידן ורד. הפציעה הוחמרה לאחר שנכנס נגד בני סכנין (דני מרון)


במסגרת השיחות עם חלק מהשחקנים לקראת העונה הבאה, הואצו בימים האחרונים המגעים עם החלוץ אנתוני וארן שצפוי לחתום בקרוב לשנתיים נוספות במועדון. וארן יהיה בין הבודדים מבין אלה שמסיימים את החוזה שלהם בקבוצה בסיום העונה, והחתימה הרשמית צפויה להיות כאמור בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי