דור אלו צפוי לפתוח במקום בן ביטון הפצוע, אוגו יחזור לסגל

דור אלו
דור אלו | דני מרון

המגן הימני שעבר בדיקת MRI לא ישחק נגד בני יהודה (שבת 17:45, ספורט4), הקשר האחורי שנענש לאחר שהסתבך עם המשטרה יהיה על הספסל. באר שבע רוצה לנצח בפעם השישית תוך שבעה משחקים ולהתקרב צעד נוסף לאירופה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תחדש מחר (שבת 17:45, ספורט4) נגד בני יהודה את הקרב על אירופה כשתחפש ניצחון שישי בשבעת משחקיה האחרונים, מה שיבטיח לה את המקום השני לשבוע נוסף בשאיפה לשמור עליו עד תום העונה. עלייתן של בני יהודה ומכבי נתניה לגמר הגביע פירושה שבסיטואציה מסוימת, המקום הרביעי לא יבטיח כרטיס לאירופה בסיום העונה.

ערב ההתמודדות נגד פיינליסטית הגביע, הזהיר המאמן ברק בכר מפני פוטנציאל הסיכון הנשקף מהכתומים ובייחוד מהתקפותיהם המתפרצות. האדומים לא בונים על ירידת מתח אצל האורחים בשל אופוריה ונערכים למשחק קשה. כזכור, במהלך הליגה הרגילה ניצחה בני יהודה פעם אחת (1:3), והמשחק השני הסתיים בתיקו מאופס.

ג'ון אוגו חזר לאימונים, וצפוי לחזור לסגל. ממקום מושבו על הספסל יוכל לצפות במחליפו קווין טאפוקו שתפס את מקומו מאז שמשטרת התנועה תפסה אותו נוהג תחת השפעת אלכוהול. עזיבתו של אוגו לאחר חמש עונות הולכת ומתקרבת. כפי שפורסם בספורט1, בקבוצה ערים לרצון האוהדים להיפרד מהניגרי בצורה ההולמת את מעמדו ותרומתו להשגת שלוש האליפויות הרצופות, ומתוך כבוד יאפשרו לו לשחק באחד ממשחקי הבית הקרובים.

דור אלו. לא פתח מאז ינואר (דני מרון)
דור אלו. לא פתח מאז ינואר (דני מרון)

דור אלו מועמד לפתוח מחר על חשבונו של בן ביטון הפצוע, כשבמרכז ההגנה יישמר סידור העבודה בו מיגל ויטור ישחק לצד לואי טאהא. יכולתו הטובה של נייג'ל האסלביינק שהתבטאה בצמד נגד חדרה שיפרה את מעמדו, אבל עדיין לא מבטיחה לו מקום בהרכב. מאור מליקסון, מרואן קבהא, טאפוקו וחנן ממן צפויים לפתוח בקישור, כשניב זריהן ובן שהר יאיישו את חוליית החוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי