קשטן: "אאמן היכן שיעריכו אותי", מימר: "יכול להיות שאשאר"

תומר קשטן
תומר קשטן | מאור אלקסלסי

מאמן קריית שמונה נשאל על עתידו והצהיר: "שמח שראינו הערב קבוצה כמו שאני אוהב, אני מועמד לכל מקום שירצה את הדרך וההשקעה שלי". מאמן הפועל חיפה שלא ניצח 10 משחקים: "כרגע זה עוד לא סגור שאמשיך"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה הביסה הערב (שבת) בביתה 0:3 את הפועל חיפה והצליחה להגדיל את הפער ממ.ס אשדוד שמתחת לקו האדום לשמונה נקודות הפרש, תוצאה שלמעשה שיפרה משמעותית את סיכויה להישאר בליגת העל. 

מאמן הקבוצה, תומר קשטן שלא נראה שימשיך בעונה הבאה במועדון, הודה בסיום: "הערב הקבוצה הציגה כדורגל טוב. בשבועיים האחרונים לא נראינו טוב והפסדנו, היינו באיזו שהיא נפילה מנטלית אחרי היכולת הטובה מול מכבי חיפה והאכזבה העצומה של כולנו מכך שלא עלינו לפלייאוף העליון. היתה תחושה בשבועיים האחרונים שהליגה הסתיימה ושיש לנו טווח בטחון, ולא עלינו מחוייבים ולא מספיק טובים ודיברנו על כך במהלך השבוע האחרון. מגיע שאפו גדול לכל הצוות, להנהלה שנתנה לנו שקט לעבוד כמו שצריך והתוצאות באו לידי ביטוי על הדשא, אז גם מגיע כל הכבוד לשחקנים".

על הלחץ שהשתחרר: "באופן טבעי, אחרי ההפסד בדקה האחרונה לאשדוד, כשהפער הצטמצם לחמש נקודות מהקו האדום, אז מתחיל להיווצר לחץ. ידענו שאסור לנו למעוד ואנחנו צריכים לקחת את העניינים לידיים שלנו ועשינו את זה בצורה המשכנעת ביותר. הבקענו שלושה שערים במחצית השנייה ועוד היתה החמצה גדולה של חאג'י בארי, אחרי ה-0:1 חזרה חדוות המשחק, שטפנו את המגרש ועמדנו טוב. גם בחצי הראשון הפועל חיפה לא יצרה מצבים ממשיים, וזה מה שאפיין את קרית שמונה שלי, ואני שמח שהערב חזרנו לראות את קרית שמונה, כמו שאני אוהב, כמו שאני רוצה לראות והשחקנים הם אלה שאחראיים לזה".


קשטן. "ראינו קבוצה כמו שאני אוהב" (דני מרון)

האם ימשיך בקריית שמונה בעונה הבאה: "אני מועמד לכל מקום שיעריך את העבודה שלי, ירצה את הדרך שלי ואת ההשקעה שלי. יש כאן שחקנים ששידרגו את היכולת שלהם בתקוה הזאת ובאופן טבעי שופטים את כולנו, על פי תוצאות. כשאני מסתכל אחורה על כל התקופה, אז אני בסך הכל שבע רצון מהיכולת, גם אם זה לא תמיד בא לידי ביטוי בתוצאות, אבל הדרך תמיד מנצחת בסופו של דבר ואני מאמין בדרך".

לעומת זאת, שרון מימר שלא ניצח כבר עשרה משחקים, כמעט שלושה חודשים רצופים, אמר בסיום: "התחלנו את המשחק טוב, לחצנו, הגענו לאזורים המסוכנים, אבל היתה חסרה פעולה כדי לשים גול ולקבל בטחון, אבל קרית שמונה הגיעו יותר רעבים למחצית השנייה ואנחנו נקלענו למחצית לא טובה ושילמנו עליה מחיר. כשקבוצה באה מולך רעבה ואתה לא מגיע מוכן, אתה משלם על זה. עשינו טעויות בהגנה ונתנו להם גולים די קלים, אבל ההגנה הזו גם לא ספגה בשני המשחקים האחרונים, אז אין כאן תירוץ. ההגנה הזו יכולה לשחק יותר טוב, היא כבר היתה יותר טובה, נפלה היום למשחק פחות טוב".


מימר. "הדרך תמיד מנצחת בסופו של דבר" (מאור אלקסלסי)

על החשש מהסתבכות במאבק הירידה: "יש חשש תמיד, עברנו את זה ואנחנו לא נוריד רגל מהגז, נמשיך לעבוד קשה, כדי לסיים את המשימה הזאת".

האם נראה בשנה הבאה את שרון מימר על הקווים בהפועל חיפה? "יכול להיות, כרגע זה לא סגור, אבל זה יכול לקרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי