כץ: "זו היתה מחצית שנייה גרועה ולא אעבור על כך לסדר היום"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

בעלי הפועל חיפה זעם על היכולת ב-3:0 לקריית שמונה והבהיר לשחקנים: "מקומו של אף אחד לא מובטח". אז'ובל נעדר בגלל מחלה, השבוע ייערך דיון נוסף בעניינו של תמאש

(גודל טקסט)

הלם גדול בהפועל חיפה לאחר ההפסד 3:0 לעירוני קריית שמונה, שהיה משחקם העשירי ברציפות ללא ניצחון. במועדון הביעו אכזבה קשה על היכולת של השחקנים במחצית השנייה ולא פחות מכך על הגישה של חלק מהשחקנים בחלק השני של ההתמודדות.

מי שהביע את עיקר הכעס הוא הבעלים יואב כץ, שלא חסך במילים ואמר אחרי המשחק: "זה היה משחק גרוע שלנו בעיקר במחצית השנייה. אני חושב שזאת היתה המחצית השנייה הגרועה ביותר העונה ולא אעבור על כך לסדר היום. אני מתכוון לשוחח גם עם הצוות וגם עם השחקנים. כבר אמרתי יותר מפעם אחת שעוד לא נשארנו בליגה ואסור לנו לחשוב אחרת. משחק ההגנה שלנו היה לא טוב וספגנו שערים קלים מדי".

בנוסף, כץ הבהיר לאנשי המועדון כי אינו מתכוון להתעסק בשלב זה בעונה הבאה. "מקומו של אף אחד לא מובטח ולא אתעסק בזה עד שלא נבטיח את המקום בליגה", אמר גם לשחקנים. גם המאמן שרון מימר לא היה שבע רצון וטען: "מי ששיחק במשחק הזה היה צריך לתת יותר. כרגע העונה היא מאכזבת כי היו לנו שאיפות גבוהות יותר, אבל יש עוד משחקים עד לסיום העונה". מי שנעדר מהמשחק היה בן אז'ובל עקב מחלה.


מימר. הבעלים לא חסך בביקורת על ההופעה בק"ש (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, השבוע צריך להיערך דיון נוסף בעניינו של הבלם גבריאל תמאש כאשר נציגיו יבקשו מהתביעה לבטל את מעצר הבית בכדי שהשחקן יוכל לחזור לשגרת אימונים ומשחקים. בסביבתו של תמאש טוענים כי הוא אינו מהווה סכנה בזמן שנלקח ממנו רישיון הנהיגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי