בחדרה מאושרים: "כל מי שזלזל בנו קיבל תשובה מוחצת"

הפועל חדרה
הפועל חדרה | מאור אלקסלסי

ה-1:3 המפתיע על מכבי חיפה הוביל לחגיגות ארוכות של השחקנים על כר הדשא, אביטן פתח עם הרכב חזק כדי לשדר שהעונה רחוקה מסיום. גולן ייפגש השבוע עם סילבס שמקרה שיהיה צורך למנות מאמן חדש

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל חדרה לאחר הניצחון המשכנע של ניסו אביטן ושחקניו, 1:3 בסמי עופר על מכבי חיפה. במועדון חגגו כהוגן על כר הדשא אחרי המשחק וסיפרו כי לא אהבו את הדיבורים לפני המשחק על כך שהעונה של הקבוצה הסתיימה ושהיא תהפוך ל'שק חבטות' בפלייאוף העליון.

"שמענו הרבה זלזול השבוע וכל מי שזלזל בנו קיבל תשובה מוחצת", אמרו בחדרה. גם המאמן ניסו אביטן שוחח עם שחקניו לפני המשחק והבהיר כי מבחינתו העונה לא נגמרה ולכן עלה עם ההרכב החזק ביותר. עם זאת, בחדרה רוצים לשתף בתקופה הקרובה מספר שחקני נוער לעונה הבאה.

למרות הניצחון הגדול שאלת המפתח במועדון היא סביב עתידו של המאמן ניסו אביטן. כידוע המאמן מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך עדיין לא הודיע רשמית על המשך דרכו בקבוצה. בחדרה מספרים כי אביטן מבוקש בבית"ר ירושלים וממתין להחלטת הירושלמים לגבי זהות המאמן בעונה הבאה, כשאם משה חוגג יעדיף אופציה אחרת על פניו, הוא צפוי להישאר. בכל מקרה היועץ המקצועי של חדרה אורן גולן ממשיך לבחון אופציות חילופיות וכבר בימים הקרובים ייפגש עם חיים סילבס, שנחשב למועמד מוביל למשרת המאמן אם אביטן יבחר לעזוב – אבל בינתיים המאמן ממשיך בהכנות לעונה הבאה ובקרוב יעביר רשימה מסודרת לראשי המועדון על השחקנים אותם מעוניין להשאיר בקבוצה.


שחקני חדרה חוגגים בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי