יובל אשכנזי: "הלוואי שהיו לנו יותר מיומיים להתכונן למשחק"

יובל אשכנזי
יובל אשכנזי | דני מרון

הקשר שכבש בחצי הגמר נגד מכבי ת"א ונכנס כמחליף בהפסד 2:1 לבאר שבע סיפר: "היינו שווים לפחות תיקוץ השער העמיד אותי בצמרת הכדורגל בארץ? לא חושב". חזיזה סיכם על הארכת חוזהו, פערים עם שי קונסטנטין

(גודל טקסט)

בני יהודה יצאה באכזבה גדולה מהמשחק נגד הפועל באר שבע בטרנר אתמול, שנגמר בהפסד 2:1. אחרי החגיגות הגדולות לאחר חצי גמר הגביע ציפו במועדון לנפילת מתח קטנה, אך השחקנים הצליחו להפתיע גם את הצוות המקצועי והציגו משחק טוב מאוד מול האלופה היוצאת, שלושה ימים בלבד אחרי המאמץ הגדול בחצי הגמר. התחושה בסיום היתה שהזהובים היו ראויים לפחות לנקודה אחת.

מאמן הכושר של הקבוצה, אבנר עייני, קיבל מחמאות רבות על עבודתו ובקבוצה אמרו: "בקבוצה שמתבססת על התקפות מתפרצות ועל לחץ גבוה על הגנת היריב, חשוב מאוד שהשחקנים יהיו בכושר גופני גבוה, ונעשתה העונה עבודה מדהימה בכל הצד הפיזיולוגי".

בעקבות ההפסד התרחקה בני יהודה מהמאבק על המקום השני וכעת המטרה תהיה לתפוס את המקום השלישי בטבלה, וכמובן להגיע מוכנים לגמר הגביע נגד מכבי נתניה ב-15 במאי. המאמן יוסי אבוקסיס, שעשה רוטציה גם בסגל וגם בהרכב עצמו, החמיא לשחקניו בחדר ההלבשה בסיום המשחק על המאמץ הגדול. הבלם קרלוס קוויאר, שקיבל מנוחה אמש ולא נכלל בסגל, צפוי לשוב להרכב במשחק נגד הפועל חדרה, בשבת הבאה.

אשכנזי.
אשכנזי. "יוסי האמין בי מההתחלה" (דני מרון)

"עברנו ביום רביעי חוויה מאוד מרגשת, גם להעפיל לגמר וגם לנצח את מכבי תל אביב, זה באמת לא רגיל", אמר הקשר יובל אשכנזי בסיום המשחק. "אבל יוסי נתן לנו מוטיבציה והכין אותנו למשחק הזה, כאילו זה המשחק הכי חשוב שלנו. אנחנו קצת מבואסים מהתוצאה, צריך להמשיך הלאה. הלוואי והיו לנו עוד ימים להתכונן למשחק, אבל היו לנו בקושי יומיים, אבל אנחנו לא באים לתרץ. זה מה שקבעו ובאנו לשחק".

המשחק עצמו: "אני חושב שהיינו שווים לפחות תיקו, אם לא ניצחון. היו לנו הרבה מצבים, במיוחד בסוף, כולם נלחמו ועבדו קשה ועשינו את המקסימום שיכולנו".

התפתחות הקריירה האישית שלו והאם השער שכבש בחצי הגמר העמיד אותו בצמרת הכדורגל הישראלי: "לא חושב שהשער ספציפית. כל הקבוצה עושה עונה טובה ואני חלק מזה. אני שמח להמשיך את זה. תמיד האמנת שאגיע לליגת העל ושאעשה דברים בליגת העל. לא דמיינתי שזה יהיה ככה נגד מכבי ועוד בחצי הגמר ואני שמח מאוד. סוד ההצלחה הוא גישה נכונה. אם יש לך גישה נכונה ואתה מודע לחולשות שלך וליתרונות שלך, תוכל להתקדם מהר מאוד. זה לא עניין של מזל, צריך גם להיות טוב. לזכותו של יוסי שהוא לקח אותי והאמין בי מההתחלה ואני לא יודע אם מאמנים אחרים היו עושים את זה פה בארץ".

דולב חזיזה. צפוי לחתום רשמית בקרוב (דני מרון)
דולב חזיזה. צפוי לחתום רשמית בקרוב (דני מרון)

במועדון צפויים להאיץ בשבועות הקרובים את המגעים עם מספר שחקנים לקראת העונה הבאה. דולב חזיזה סיכם עקרונית על הארכת חוזהו וצפוי לחתום בקרוב באופן רשמי. שיחה ראשונית נעשתה גם עם הקפטן איציק עזוז, שמשחק מזה 17 שנים במועדון וצפוי להישאר במדים הזהובים עד סיום הקריירה שלו.

בנוגע למגן שי קונסטנטין, קיימים עדין פערים בין הצדדים, אולם בסביבתו של הבעלים ברק אברמוב אמרו שגם אם המגן יחתום וגם אם לא, בני יהודה צפויה לקבל כ-350 אלף יורו עבור כרטיסו בוועדה למעמד השחקן, במידה והוא יחליט לעבור לקבוצה אחרת בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי