הויבך בספק למכבי חיפה, בנתניה מצפים ל-15,000 אוהדים בגמר הגביע

טימו הויבך
טימו הויבך | אודי ציטיאט

הבלם עדיין חש כאבים וטרם חזר להתאמן, גם קניקובסקי ותירם ייעדרו בגין צבירת צהובים. תיערך פגישה בין ראשי הקבוצה לבני יהודה, בנוגע לחלוקת היציעים לקראת הגמר. הצוות המקצועי והניהולי התארחו במרכז החלל

(גודל טקסט)
לאחר יומיים של חופש שניתנו לשחקנים, תחזור מחר (חמישי) מכבי נתניה להתאמן, לקראת המשחק החשוב ביום ראשון נגד מכבי חיפה, קרב ישיר על המקום הרביעי (ראשון, 20:25, שידור ישיר בספורט1).


למרות האופטימיות לגבי שיתופו של הבלם טים הויבך, הגרמני עדיין לא התאמן ביום שני וסובל מכאבים ולכן עדיין קיימים סיכויים שהוא יחמיץ את המשחק בראשון, ממנו ייעדרו גבי קניקובסקי ודודי תירם בגין צבירת כרטיסים צהובים, מה שעשוי להביא לציוות של ברנקו ורגוץ' ודולב אזולאי במרכז ההגנה.




עלול להחמיץ את המשחק החשוב נגד מכבי חיפה. טים הויבך עם ירדן שועה (דני מרון)


מחר, תיערך פגישה בין ראשי נתניה לראשי בני יהודה, בנוגע לחלוקת היציעים וההיערכות בין הקבוצות, לקראת גמר הגביע. בנתניה מצפים לכמות של 15,000 אוהדים לפחות ומעניין יהיה לראות מה תהיה ההקצאה לכל קבוצה.


בעניין אחר, הצוות המקצועי והניהולי התארחו היום במרכז החלל בתעשייה האווירית ביהוד, שם זכו להצטלם עם המודל המקורי של החללית בראשית. במסגרת האירוח, גשו את יאיר כץ, יו"ר ועד העובדים ואוהד שרוף של הקבוצה שאמר: "נתניה שוברת שיאים חדשים ומחר התעשייה האווירית שוברת שיא שכולו גאווה ישראלית". צוות המאמנים, ביחד עם מנהל הקבוצה ברק בדש, הניחו את דגל מכבי נתניה על המודל של החללית.



(באדיבות התעשייה האווירית)


(באדיבות התעשייה האווירית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי