פירסמן ימשיך בהפועל ת"א, קלאודמיר עשוי להפחית בשכרו

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | אודי ציטיאט

האדומים חושבים על סגל השחקנים בעונה הבאה כאשר המטרה היא לקדם את רז שלמה: "הוא יהיה אחד הבלמים הטובים בישראל". במועדון ממתינים להחלטה של דגני שבוחן הצעות בארץ ובחו"ל

(גודל טקסט)

ראשי הפועל תל אביב ממשיכים את ההכנות הכספיות לקראת העונה הבאה על מנת להעמיד קבוצה איכותית בקיץ, יחד עם המעבר לאצטדיון החדש. בהפועל תל אביב תל אביב מבהירים כי הפגישה עם קובי רפואה תתקיים בתוך שבועיים עוד לפני שהעונה תסתיים.

ראשי המועדון אינם מצליחים לגבש תקציב כספי בשל חילוקי הדעות בקרב הבעלים בנושא גובה הכספים שיצטרכו להביא מהבית ומדובר עכשיו בסכום של 7 מיליון שקלים ללא הכספים שפיפ"א דורשת על חובות עבר.

בהפועל תל אביב ידונו בנושא המקצועי רק לאחר שישמעו את קובי רפואה בנושא מי יעזוב ומי יצטרף. המגן השמאלי מרווין פירסמן ימשיך לעונה הבאה וכבר יש לו חוזה חתום. הקשר קלאודמיר פריירה יתבקש להפחית את חוזהו העומד על 140 אלף דולר לעונה.


ימשיך בעונה הבאה. מרווין פירסמן (מאור אלקסלסי)

בהפועל תל תל אביב לא מתכוונים לדון בנושא חוזה חדש לבלם אדי גוטליב ולא תתקיים איתו פגישה. במועדון ימתינו להחלטה של הבלם והקפטן אוראל דגני על עתידו בשל אופציות עזיבה של 400 אלף דולר למועדון בארץ ועזיבה למועדון אירופי תמורת 200 אלף דולר.

גורם בכיר בהפועל תל אביב אמר: "השחקן שיקודם בעונה הבאה הוא הבלם רז שלמה שיהיה מהבלמים המובילים בכדורגל הישראלי. אם שחקן מסוים יבקש להתקדם במועדון אחר כמובן שלא יעמדו בדרכו". להרכב נגד עירוני קריית שמונה יחזור הקשר ניר לקס.


רז שלמה. יקודם במועדון בעונה הבאה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי