אבו יונס לשחקני בני סכנין: "נראים כמו קבוצה מליגה ג'"

אבו יונס
אבו יונס | עדי אבישי

אווירה קשה באימון נועלת הטבלה לקראת המשחק באשדוד (שבת, 18:45 בספורט3), אליו הגיע היו"ר: "אם לא תנצחו, אל תבואו יותר לאימונים מצדי". פנישי יעבור מבחן כשירות, גם ג'אבר עדיין לא כשיר ועותמאן שוב מורחק

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אווירה קשה באימון המסכם של בני סכנין, לאחר שיושב ראש הקבוצה מוחמד אבו יונס הגיע לאימון וערך אסיפה קשה עם השחקנים לקראת משחק החוץ מחר מול מועדון ספורט אשדוד (שבת, 18:45 בשידור ישיר בספורט3)

אבו יונס אמר לשחקנים: "אני דורש מכם להגיע מחר מרוכזים, כי אתם נראים כמו קבוצה מליגה ג'. מצידי אם לא תנצחו אז אל תבואו יותר לאימונים". עם זאת, בקבוצה יודעים כי סיכויי הקבוצה להישאר קלושים ובתרחיש מסוים הירידה יכולה להפוך לרשמית כבר מחר, אך רוצים להיאחז בסיכוי הקטן להישאר ושומרים על דריכות לקראת המשחקים האחרונים של העונה.

המאמן אלדד שביט שוחח השבוע מספר פעמים עם שחקניו בניסיון להחדיר מוטיבציה, ומספר שחקנים בקבוצה סיפרו כי הדברים חלחלו היטב: "כל עוד יש לנו סיכוי, נילחם עד הסוף. גם כל אחד מאיתנו חושב על הקריירה האישית שלו ויודע שאסור לזלזל בשום משחק", אמר שחקן בסכנין. נראה כי שביט מעוניין להמשיך לשחק בשיטת שלושת הבלמים, אך יתקשה לעשות זאת מכיוון שאלבין פנישי נפצע ויעבור מבחן כשירות, אם לא יוכל לפתוח יחליף אותו אמיר נאסר.

בנוסף לקוסוברי שבספק, מי שייעדר שוב הוא המגן עלי עותמאן שבשבוע שעבר לא שיחק בגלל כרטיס אדום וכעת ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים, כך שמוחמד כליבאת ימשיך לשמש כמגן. גם הקשר ג'אבר עטאא עדיין לא כשיר למשחק ואינו צפוי לפתוח, כאשר שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר ישחקו בחוד.


ימשיך בעמדת המגן עקב היעדרות עותמאן. כליבאת (מאור אלקסלסי)

אם לא די ברשימת הנעדרים הארוכה, מי שלא יהיו בסגל הקבוצה וככל הנראה כלל ישותפו עד לסיום העונה הם צמד הזרים אולכסנדר סטטסנקו ואלכסנדר סטניבלייביץ שהגיעו בחודש ינואר עם המאמן גיורגי דרסיליה. שביט אינו התרשם מהשניים ולאחרונה נעשו ניסיונות להיפרד מהם מיידית תמורת פיצוי, אבל השניים דורשים את חוזיהם עד לסיום העונה.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד כליבאת, מרון גנטוס, אמיר נאסר (אלבין פנישי), סארי פלאח, עמנואל אמבולה, מהראן ראדי, חאלד חלאיילה, ישראל זגורי, שלומי אזולאי, מוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי