בכיר בהפועל ת"א: "להיערך מעכשיו לעונה הבאה? מה הלחץ?"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

האדומים מקווים להבטיח רשמית את הישארותם במשחק הבית מול קריית שמונה (שבת, 17:45 בספורט4), אבל ראשי המועדון שוללים אפשרות שייפגשו כבר עתה עם רפואה בנוגע לעתיד. ואלסקיס לא צפוי לשחק, בואטנג אמור לפתוח

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מקווים להבטיח מעשית את ההישארות בליגת העל כבר מחר באצטדיון המושבה נגד עירוני קריית שמונה (17:45, ישיר בספורט4), גם כדי להוריד מסך על העונה הנוכחית ולפתוח בהכנות לעונה הבאה, בתקווה שיצליחו לסיים את הפלייאוף התחתון במקום השביעי (והראשון מבין שמונה האחרונות). 

כאמור בהפועל תל אביב רוצים לפתוח כבר במהלך חודש מאי בהכנות לעונה הבאה, אבל ארבעת הבעלים הבהירו כי הלחץ שמופעל עליהם להיפגש עם המאמן קובי רפואה ולהודיע על התקציב לעונה הבאה אינו נכון ולא יקדם דבר: "פגישה עם קובי רפואה כדי לפתוח בהכנות לעונה הבאה? אין טעם לעשות זאת עכשיו, היא תתקיים בסיום העונה", אישר בכיר במועדון לספורט1, "מה הלחץ? אנחנו מדברים עם רפואה, נמשיך לדבר ויהיה בסדר".

בהפועל תל אביב אף מספרים בתור פיקנטריה כי יצא כך שהמשחקים נגד קריית שמונה הם סממן לשינויים, אחרי שהמאמן בזמנו אלי גוטמן החליט לאחר משחק נגד הצפוניים להעביר את תפקיד המאמן לגיא לוזון והעונה לאחר המשחק בקריית שמונה פוטר אופיר חיים.


רפואה. ראשי המועדון לא ממהרים לקבל החלטות לעונה הבאה (עדי אבישי)

בשני המשחקים האחרונים נגד הפועל חיפה ובית"ר ירושלים הציגה הקבוצה יכולת חלשה, מלווה בהמון לחץ אותו נטרל הצוות המקצועי באימוני השבוע גם בזכות שיחות אישיות וקבוצתיות. מהמשחק ייעדר הקפטן אוראל דגני בשל צבירת תשעה כרטיסים צהובים ובמאזנו כבר 10 כרטיסים מהסוג הזה העונה. המשמעות היא שלהרכב הפותח יחזור רז שלמה.

המאמן קובי רפואה ידיח מההרכב את החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס בשל התקרית במשחק נגד בית"ר ירושלים, בה ענה הליטאי מתוך המגרש להערות של המאמן והוחלף. במועדון אומרים כי השחקן אמור לקיים שיחה עם המאמן כשהירידה ההפגנתית שלו לחדר ההלבשה והחזרה לספסל בהתערבות גורם במועדון אינה מקובלת. ואלסקיס לא אמור להמשיך בעונה הבאה וכבר לקראת צפוי אחד מבין שחר הירש או ג'וזף גנדה להחליפו. פרט לכך המאמן קובי רפואה עשוי להמשיך בהרכב הפותח עם עמנואל בואטנג, שמועדף נכון לעכשיו על ניר לקס. לעמדת המגן הימני יחזור עידן כהן על חשבונו עבדי פראחת.


ואלסקיס נגד בית"ר. היה זה משחקו האחרון באדום? (דני מרון)


הרכב משוער
: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, קלאודמיר פריירה, עמנואל בואטנג (ניר לקס),רמזי ספורי, קאיו אלבס, אחמד עאבד, שחר הירש (ג'וזף גנדה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי