אשדוד מקווה שרעננה תמעד: "קודם עלינו לנצח את סכנין"

דן ביטון, יצחק אספה
דן ביטון, יצחק אספה | אודי ציטיאט

המדורגת לפני אחרונה עשויה להגיע למשחק נגד נועלת הטבלה ללא יחזקאל ואווסו שיעברו מבחן כשירות, בעוד דוד ייעדר עקב הרחקה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח מחר באצטדיון הי"א את בני סכנין (שבת, 18:45 בספורט3) למאבק בין שתי הקבוצות שמתחת לקו האדום, בתקווה להוריד כמעט סופית את המדורגת אחרונה ללאומית ולעשות צעד משמעותי בתקווה להשלים מהפך ולשרוד כמעט כנגד כל הסיכויים.

המאמנים אבי בוחבוט ומשה אוחיון אינם מוותרים עד הרגע האחרון על סיכויי ההישרדות והאווירה באימונים היא שקיים עדיין סיכוי לעונה נוספת בליגת העל, כשהתקווה היא שהפועל רעננה תמעד בשבת נגד הפועל חיפה ותאפשר לצמק את הפער ממנה לנקודה אחת בלבד.

בשיחות עם השחקנים הבהיר המאמן אבי בוחבוט: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעצמנו ולנצח את סכנין לפני שנחשוב על הפועל רעננה. המחויבות מהמשחק נגד רעננה בו חזרנו מפיגור לניצחון מחייבת המשכיות".


אוחיון ובוחבוט. מאמינים שאפשר לעקוף את רעננה (לירון מולדובן)

מהמשחק ייעדר בשל הרחקה החלוץ דין דוד ששלושת שעריו במשחקים נגד קריית שמונה ורעננה הביאו שש נקודות ואותו יחליף גל צרויה. לפני המשחק מחר יעברו שגיב יחזקאל המתאושש ממחלה ולאונרדו אווסו הפצוע בשריר הירך האחורי מבחן כשירות. אם אווסו לא יפתח בהרכב, אמור בן רייכרט שהצטיין כמחליף נגד הפועל רעננה לשחק.

ההרכב המשוער: יואב ג'ראפי, יובל שפונגין, ניר ברדע, עוביידה חאטב, גיל כהן, רועי גורדנה בן רייכרט (לאונרדו אווסו), דן ביטון, בנצי מושל, גל צרויה (שגיב יחזקאל), רומאן הבראן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי