אוראל דגני יוכל לצאת לאירופה תמורת 200 אלף דולר בלבד

אוראל דגני
אוראל דגני | מאור אלקסלסי

פרטים חדשים מחוזהו של השחקן, שהיה על סף מעבר להפועל באר שבע בינואר, נחשפים ובמספר קבוצות בבלגיה ובשווייץ כבר עוקבים. ניצחון על קריית שמונה הערב (17:45, ספורט4) יבטיח כמעט סופית את ההישארות בליגה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח הערב (שבת 17:45, שידור ישיר בספורט4) את עירוני קריית שמונה, ובמועדון מאמינים כי ניצחון יוריד רשמית את המסך על סיפור הירידה ויאפשר למאמן קובי רפואה לתת דקות לשחקנים שמיעטו לשחק העונה, כולל מספר שחקנים מהנוער, להוכיח את עצמם לקראת העונה הבאה בשלושת מחזורי הסיום.

במתחם חודורוב יודעים כי כמנהג הכדורגל הישראלי, בכל סיום עונה ישנם שחקנים שמכוונים לאור הזרקורים והכסף היותר גדול באירופה אל מועדונים בבלגיה ושווייץ. לפני מספר חודשים היה חלוץ הקבוצה ג'וזף גנדה על הכוונת של קבוצת פ.צ. ציריך משווייץ, שנציגים מטעמה הגיעו לעקוב אחריו. גנדה לא הלהיב ובהמשך נדחק מההרכב והקשר לא המשיך.

בחלון ההעברות בינואר הייתה על גנדה הצעה מבית"ר ירושלים, אבל היא נתקעה בשל העובדה שכרטיס השחקן של החלוץ נמצא בבעלות משותפת של הפועל תל אביב ועירוני קריית שמונה. בסביבת השחקן טוענים כי גנדה חייב לעבור למועדון באירופה וכך גם יקרה.

אוראל דגני. הצעה מאירופה תשנה את דעתו של רפואה? (מאור אלקסלסי)
אוראל דגני. הצעה מאירופה תשנה את דעתו של רפואה? (מאור אלקסלסי)

בחלון ההעברות האחרון לא יצא לפועל מהלך בו קפטן הקבוצה אוראל דגני יעבור להפועל באר שבע. לדגני סעיף שחרור ישראלי העומד על 400 אלף דולר, אך המהלך נתקע בשל הרצון של באר שבע לכלול בו חילופי שחקנים ובסופו של דבר הוריד אוראל דגני את הנושא מעל הפרק בפוסט שפרסם.

כעת נשלחים לפרסום פרטים נוספים מחוזהו של דגני, אשר מאפשר לו לצאת לאירופה תמורת 200 אלף דולר בלבד. בבלגיה ובשווייץ יהיו מועדונים שיבדקו את המהלך, וחוזה נוסח אירופה של מעל 400 אלף יורו יכול לשנות את האמירה מיום חמישי של המאמן קובי רפואה כי דגני יהיה בעונה הבאה בהפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי